Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunderådgiver, er det tilladt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Tænksundt.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Efter at have søgt lidt rundt på nettet og intet svar er kommet frem til, vil jeg lige spørge herinde.

Jeg er igang med min enkeltmandsvirksomhed, og min bedre halvdel er så "ekspert" på et område vedrørende støttestrømper m.m., som jeg muligvis også ønsker at sælge på min side.

Mit spørgsmål er så om jeg må bruge en, frivillig "rådgiver" igennem virksomheden, som kunder kan skrive til og spørge hvilke produkter de skal vælge af diverse strømper og sådan?
Det er 100% frivilligt arbejde, dog er det jo en ekstra kundeservice virksomheden tilbyder.

Er det lovligt? Og kan jeg evt. komme i klemme nogle steder?

På forhånd tak. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

for i alle fald at undgå en a-kasse eller andre skulle mistænke at din kone er ansat, så ville jeg bare selv svare på alt, men du må naturligvis godt spørge din kone

På en række områder er det skidt at få risiko for at nogen kan sige, din kone rent faktisk er medhjælpende hustru

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Tænksundt.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun er selv i fast job og sådan noget, så det er 100% frivilligt. Men kan selvfølgelig sagtens følge dig.

Men kunne hun ikke svare mails med. "Vh. Rådgiver hos ...." lige som ekspert bloggere evt. gør det på forskellige forums, uden jo at være ansat der hvor de poster?.

Ydermere er vi hverken gift eller noget i den stil. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

det er nok mindre farligt hvis ikke i er gift - Ellers kunne aktiv deltagelse som rådgiver hos - give nogle tanken at det var medhjælpende hustru, selv om hun var aldrig så ulønnet, men det er nok klart mindre risiko hvis I ikke er gift. Din kæreste kunne evt lige skriftligt høre sin a-kasse om de ville se et problem i det, og beskrive at hun gør det fordi hun synes det er sjov

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)