Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stærk kvindelig forretnings partner søges - med erfaring indenfor modebranchen (østjylland/sydjylland) til nyt mærke/koncept

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej de damer.

Kort om mig: Jeg er 31 år, bor i øst jylland, er mor, gift og har 10 års erfaring inden for modebranchen med design og indkøb. Jeg er uddannet designer og indkøber og arbejder i en mode koncern. Jeg har en drøm om at blive iværksætter og har absolut modet til det samt masser af gode ideer, hvor der er potentiale for salg, men jeg ønsker en dygtig samarbejds partner, som jeg kan dele op - og nedturene med.

Altså en person som jeg kan sparre med i det daglige, så vi sammen kan lave en virksomhed med fremtidig vækst!

Hvilken slags virksomhed?

Jeg ønsker at starte et nyt mærke, indenfor nogle specifikke niche produkter i modebranchen, som jeg absolut ser et marked i - og som pt. ikke er så konkurrence præget. En anden vinkel på det kan også være at sælge produkterne via webshop - evt. i kombination med andre mærker, for at have trækplaster til shoppen.

Jeg har igennem årene rejst verden rundt og har et stort netværk til div. producenter i Tyrkiet, Indien og Kina, så den del kan jeg absolut være behjælpelig med, udover indkøb og design.

Hvad søger jeg i en samarbejds partner?

Det vigtigste er dit DRIVE, viljen til at få noget til at lykkes og din erfaringen indenfor modebranchen. Det optimale er naturligvis hvis du har modsatte kompetencer end jeg, som fx. salg & PR, men som sagt er det vigtigste at du VIL det og at vi kan indgå i et godt partnerskab sammen.

Er dette dig eller kender du hende, så skriv en besked og jeg vil vende tilbage.

God weekend!

 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - hvis du stadig søger, så kunne jeg godt være interesseret. Mine kompetencer ligger indenfor branding, markedsføring, seo og tekstarbejde.

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Majbritt. Mange tak for din besked. Ja, jeg søger stadig (indlægget blev lavet i morges :-).

Som sagt søger jeg en seriøs samarbejds partner med erfaring fra modebranchen, salg eller lign. Har du det?

Det skal også siges at jeg søger en partner, som er villig til at gå 100% ind i et projekt (fuldtids job) og ikke freelance.

Du kan evt. fortælle lidt mere om dig selv på en privat besked.

God weekend!

Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lunsen.

skriver denne besked til dig, for hvad du har skrevet i dit indlæg kunne ligeså godt have været mig.. Lige undtagen det med at have arbejdet i modebranchen i 10år.

jeg er en ung kvinde på snart 29år.

har tre børn.

jeg har længe søgt og søgt om at starte salg af tøj og tilbehør. Det marked og den gruppe jeg kigger efter er Helle konkurence præget.

jeg har fået et pr. Kontaktet til Kina men igen det er lige med at tage det første skridt da det der er menge penge på spil. 

Jeg tror på min ide og ved at den kan sælge i massevis.Problemet er at finde den rette producent...

hvis du har fundet din partner, så vil jeg spørg ril hjælps om dine mulige kontakter hvis du har tillid til dem kunne det måske være en stor hjælp for mig.

hvis du ikke har fundet den rette partner så må du meget gerne kontakte mig. Bor i Jylland. 

Håber gerne at høre fra dig. ;)

venlig hilsen

Rania 

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Rania. Tak for din besked og undskyld at jeg først ser den nu! Har helt overset den her på Amino.

Jeg har endnu ikke nogen evt. samarbejds partner i sigte, da der faktisk ikke rigtigt er nogen der har svaret på den og det er jo mere kompliceret end så, at finde den rigtige samarbejdspartner! Men jeg vil absolut gerne høre mere om dig, din erfaring og dine tanker. Smid mig en PB om mere.

Mvh Lundsen

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsen

Jeg er desværre ikke en egnet samarbejdspartner til dig, da jeg ikke har arbejdet i modebranchen, men jeg vil høre om du vil fortælle lidt om, hvor og hvordan man får kontakter til div. producenter i f.eks. Tyrkiet og Kina ? 

Mvh.

Pernille

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsen,

kan se at dit indlæg er af lidt ældre dato. Er det stadig aktuelt?

Har 7 års erfaring som selvstændig ingen for modebrancen. Mine primære kompetencer er salg, PR og webshop.

Søger nyt projekt, så er interesseret i at høre, om du stadig søger en partner.

Hilsen Anne

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne. Er du stadig søgende efter en partner? 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)