Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stærk kvindelig forretnings partner søges - med erfaring indenfor modebranchen (østjylland/sydjylland) til nyt mærke/koncept

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej de damer.

Kort om mig: Jeg er 31 år, bor i øst jylland, er mor, gift og har 10 års erfaring inden for modebranchen med design og indkøb. Jeg er uddannet designer og indkøber og arbejder i en mode koncern. Jeg har en drøm om at blive iværksætter og har absolut modet til det samt masser af gode ideer, hvor der er potentiale for salg, men jeg ønsker en dygtig samarbejds partner, som jeg kan dele op - og nedturene med.

Altså en person som jeg kan sparre med i det daglige, så vi sammen kan lave en virksomhed med fremtidig vækst!

Hvilken slags virksomhed?

Jeg ønsker at starte et nyt mærke, indenfor nogle specifikke niche produkter i modebranchen, som jeg absolut ser et marked i - og som pt. ikke er så konkurrence præget. En anden vinkel på det kan også være at sælge produkterne via webshop - evt. i kombination med andre mærker, for at have trækplaster til shoppen.

Jeg har igennem årene rejst verden rundt og har et stort netværk til div. producenter i Tyrkiet, Indien og Kina, så den del kan jeg absolut være behjælpelig med, udover indkøb og design.

Hvad søger jeg i en samarbejds partner?

Det vigtigste er dit DRIVE, viljen til at få noget til at lykkes og din erfaringen indenfor modebranchen. Det optimale er naturligvis hvis du har modsatte kompetencer end jeg, som fx. salg & PR, men som sagt er det vigtigste at du VIL det og at vi kan indgå i et godt partnerskab sammen.

Er dette dig eller kender du hende, så skriv en besked og jeg vil vende tilbage.

God weekend!

 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :