Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Betting iværksætter universet!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminos!

Jeg har gået rundt med følelsen at starte mit eget i mange år nu!

Har prøvet de mest basale "starter" iværksætter muligheder som f.eks. Lave min egen hjemmeside brugerne kan bruge og derefter vinde indkomst via Adds osv.

Nu er jeg kommet dertil hvor jeg har læst op på rigtigt meget information vedrørende, starte op sit eget firma.


Faldt over en fed ide om Video gamers betting site (mere ville jeg ikke lige oplyse) - har også søgt op på det, og følger ikke ligefrem der er nogen af den slags sider der virkelig er slået igennem, heller syntes jeg nogen af dem ser særlig gode ud.

Mit spørgsmål er, jeg ved dansk spiller licens koster en hel del, derfor vil jeg hører om det er noget i ville tro banken kan være med til at understøtte, med den helt rigtig SWOR Analyse, arbejdsplan og budget reg. 

Og er det overhovedet muligt at opstarter sådan et site/Firma på dansk jord? Er der nogle regler der modstrider siger hele dette koncept jeg ikke har set?

Ville utroligt gerne i gang med mit eget! Og seriøst overvejet hvad der er muligheder i. Hvad er muligvis unikt, hvad kan sælges, kan det kører rundt osv. Da jeg ikke ser nogen pointe i at lave/starte noget enhver person kunne starte op. Det skal som sagt være noget brugerne kan bruge! :)

Tak på forhånd!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mere ville jeg ikke lige oplyse...

Så er det ikke nemt at deltage i en debat lol

Har du overvejet at blive affiliate for nogle andre?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)