Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til godt firma der laver wepshop samt app..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.Big Smile

Jeg synes det er svært at finde et firma til rimelige penge( hvad er rimelige penge) ja, det er jo objektivt, men som iværksætter synes jeg nogle af de tilbud jeg har fået er voldsomme. 

Jeg vil gerne have en pakkeløsning som skal lægges ud på samme måde som dba samt tilhørende app

Er der nogen der kender et firma på sjælland der er skrappe og billige til at starte sådan et koncept ??! Kan ikke rigtigt finde noget:-(

Mvh :-) 

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

At lave en side som DBA er en ret stor opgave, og et kvalificeret bud vil være at der ligger imellem 100-200 timer i sådan et project. Og hvis man antager en timepris på 500 kr. i time (og det er lavt sat), skal du altså regne med at slippe omkring 75-100.000 kr. for sådan en løsning.
Tror bestemt ikke du skal regne med at finde det billigere.

Det kunne være interessant at høre, hvad du mener er rimelige penge for sådan et projekt? På den måde kan du jo finde ud af om du overhovedet har sat et realistisk budget for projektet :)

Ovenstående er i øvrigt udelukkende en vurdering af udvikling af hjemmesiden. Oven i kommer App'en, som du nok skal regne med ca. 100 timer oven i... Så det løber hurtigt op.



Mvh.

Inmedia



Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at prøve vores prisberegner på www.migrator.dk/quote.aspx

Tillæg for app, (web-app til alle platforme) vil ligge i omegnen af 50 procent af den udregnede pris.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes overhovedet ikke dit indlæg giver nogen som helst fornuftig mening, endsige brugbare informationer til brug for et evt. prisestimat.

rene1335:
Jeg synes det er svært at finde et firma til rimelige penge( hvad er rimelige penge) ja, det er jo objektivt, men som iværksætter synes jeg nogle af de tilbud jeg har fået er voldsomme. 

Jeg tror det er nemt af finde et firma til rimelige penge!

Hvis du har fået "voldsomme" tilbud har de bestemt ligget i overkanten af millionen.....

rene1335:
Jeg vil gerne have en pakkeløsning som skal lægges ud på samme måde som dba samt tilhørende app. 

Altså selve hjemmesiden opbygget som den blå avis koster ikke under 100.000,- og app´en koster alt mellem 500,- og 500.000,-. Det er jo temmeligt umuligt at udtale sig om, med de informationer du her giver....

rene1335:
Er der nogen der kender et firma på sjælland der er skrappe og billige til at starte sådan et koncept ??! Kan ikke rigtigt finde noget:-(

Jeg kender ingen der vil bruge tid på baggrund af dit indlæg (jeg selv føler mig faktisk lidt "ved siden af" ved at besvare det).

Det er en ommer...

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny.

Jeg skriver jeg vil lave en hjemme side som læner sig op ad dba, altså handlen med brugte varer. Hertil skal der være en app som er tilknyttet siden med nogle bestemte funktioner. '

Jeg søger et firma med erfaring og rimelig pris som har erfaring med denne type opgave.. Jeg skal kan ikke se det er en ommer?!! Jeg skal jo starte et sted for at høre hvad der er af erfaringer derude. 

mvh

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Inmedia. 

Tak for jeres svar. Det er en side jeg vil lave med brugte varer. Men ikke alt, kun en bestemt type vare. Dertil skal der være bruger profil tilknyttet samt konto. Jeg har luret på quickpay som jeg synes er fornuftig til at tage betalings delen. 

Dertil en knyttet App med kerneydelser som tilhøre hjemmesiden. Kan dette virkelig være så dyrt? Hvis man køre det i wordpress

Folk skal kunne ligge billeder ind og købe sig til oplysninger. så skal der være diverse reklamer og info på forsiden. :-) 

Mvh Rene

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper. 

Jeg prøver at gøre dette:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)