Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gebyr for fritagelse af affaldsgebyr

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Lorry for at have fået mit navn forkert... Martin Skovsbo. :D 

EDIT: De får det så rettet til 19.30 udsendelsen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Ase Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Ase Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lige lidt nyt liv til denne gamle debat.

Liberal Alliance har, som nogen af jer måske har set, taget det med i deres nye iværksætterudspil.

Deres pressemeddelelse om det ligger her: https://www.liberalalliance.dk/pressemeddelse/press_newsletter-live_1682

Nogle af jer har måske også set, at der kom uventet opbakning fra Enhedslistens borgmester i København, Morten Kabel.

Så alt i alt ser det ud til, at der er kommet politisk skred i tingene!

Venlig hilsen
Thomas, Ase

 

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Ase Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Jeg har naturligvis godt opdaget, at jeg vist er den eneste, der fortsat skriver i denne tråd, men jeg vover pelsen nok en gang.

Blot for at gøre opmærksom på, at vi har fulgt Liberal Alliances forslag op med et blogindlæg på business.dk, hvor vi opfordrer til, at politikerne går i løsningsmode frem for at skændes.

Og så er der også endnu et eksempel på, hvor tosset gebyret i virkeligheden er skruet sammen.

Læs med her, hvis du har tid og lyst:

http://moelgaardjensen.blogs.business.dk/2014/11/20/kaemp-for-ivaerksaetterne-ikke-mod-hinanden/ 

Vh
Thomas, Ase

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ASE:
Jeg har naturligvis godt opdaget, at jeg vist er den eneste, der fortsat skriver i denne tråd

Så vil jeg da lige give et bidrag med. Her i Kommunen er teksten som følger ( Du betaler for ét kalenderår, uanset hvornår du tilmelder dig ) Det vil så sige at hvis du tilmelder dig i December som håndværker. Kommer du til at betale 6500kr + moms i December og 6500kr + moms igen i Januar. Er det det samme i alle Kommuner ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ASE,

Jeg læser skam fortsat med og er glad for det arbejde I har lavet hidtil. Keep up the good work! :)

Fra Måløv
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 52
Fra  BizDoktor.dk - Vortex Consulting Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej ASE-Thomas!

Jeg følger stadig med og værdsætter jeres indsats i sagen! Til trods for medie cirkus og valgflæsk fra de politiske kredse giver det en følelse af at blive hørt!

Om det fører til noget vil tiden vise. Men der kan jo kun ske noget når vi star sammen og hyler i flok. Uden tvivl er der uretfærdigheder i ethvert system/lov og specielle afgifter kan ramme mange utilsigtede - Men vilje til rettelse og godtgørelse er et savn.  Den ligegyldighed og uforstående vi møder i det kommunale rum er en direkte hån.

Du (ASE) indstiller håb - Keep up the good work

Så vil vi iværksættere og selvstændige holde Danmark kørende imens :-)

Skulle det komme der til at "vi" satte os på stejke-bænken og lavede sanktioner mod kommunen og staten (eller bare behandlede dem som de behandler os) ... ville Danmark mærke en anden siden af den "lykkelige" lille andedam". - Thihi

Vh

BizDoktor.dk, Peter

Venlig hilsen BizDoktor.dk

www.HerbalCenter.dk

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)