Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for dig ! Leder efter en dygtig/driftig iværksætter til spændende smykkeprojekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Jeg står, sammen med to partnere, med et utroligt spændende projekt, i form af en online smykkeportal, med et enormt potentiale.
Vi har gennem det seneste halvandet år arbejdet intensivt med projektet, udvikling og ikke mindst leverandørerne.

MEN nu står vi overfor at skulle lancere projektet og mangler DIG.

Partneren, som skulle står for marketing, kundeservice samt dag til dag opfølgning på ordre, er blevet hevet "væk" til et andet projekt.
I den forbindelse er vi på jagt efter en ildsjæl, som har mod på at prøve kræfter med iværksætter livet på godt og ondt.
Dertil skal dog nævnes, at du vil træde ind i et team af erfarne iværksættere, som har adskillige virksomheder bag sig.  

Vi er kommet til den erkendelse, at det ikke vil være i projektets interesse, hvis en af os, skal varetage denne rolle, da vores tid ikke tillader, at det bliver 100% fokuseret. 

Vi har ikke lagt os fast på en aflønningsmodel endnu, men der vil være rig mulighed for at skabe sin egen succes, og samtidig træde ind i ejerkredsen, hvis man gør et godt stykke arbejde. 

Jeg ved, at dette ikke er det "klassiske" Amino opslag, men jeg håber at der sidde nogle driftige iværksættere derude, som har mod på at gribe denne chance.
Der er ikke nogen direkte krav til kompetencer, men det vil selvfølgelig være godt, hvis man har snuset lidt til følgende:

- Interesse for smykker
- Online salg
- Marketing
- Kundekontakt

Vi sørger selvfølgelig for, at du kommer godt ind i tingene og har alt den backup og viden, du har behov for.

Men vigtigst af alt, at man brænder for at være med til at skabe noget, som kan blive stort.  

Send mig en Personlig besked, hvis det har din interesse.  

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello ,

I am Jun Jin Am an investor keen on investing in lucrative, calculated viable business, either by partnership or as a financier. in Cash, Fixed interest, Shares , Property. I will welcome any profitable business plan/proposal (Long or short term). I will be investing independently.

To proceed, let me have your business plan/proposals ( junjininvestment @ gmail.com )


My details
Name: JUN JIN
HONG KONG INTERNATIONAL FINANCIAL SERVICES LIMITED
23RD FLOOR, ARION COMMERCIAL CENTRE,
2-12 QUEEN'S ROAD WEST, HONG KONG.


Regards
Jun Jin

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogen fjerne den kineser

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kunne jo springe ham Stick out tongue

Tilmeldt 29. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus!

Dit projekt lyder utrolig spændende og ikke mindst dragende.

Måske er jeg den, som du leder efter?

Mit navn er Simone, jeg er 18 år gammel og til dagligt studerer jeg på Gymnasiet. Udover det, er jeg forfatter og foredragsholder. Jeg er af natur en rar person som er helt nede på jorden, og så elsker jeg alt der rimer på smykker.

Jeg har været stylist for smykkefirmaet hvisk, og har lidt erfaring med onlinesalg fra mine egne bøger.

Giv mig endelig et prik, hvis jeg lyder som sød musik i dine ører!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)