Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbilleder - gratis test

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er igennem et træningsforløb og har trænet lidt med at tage med forskellige produktbilleder - nu skal det være tiden til at prøve at få en opgave som også kan bruges i den virkelige verden, så hvis du står i en situation hvor du har lidt produkter som du alligevel skal have taget billeder af, så kan du skrive til mig. I begyndelsen vil jeg helst tage billeder af mindre produkter - bare mere så du ikke kommer med en cykel eller græsslåmaskine mv :-)

Som jeg skriver i overskriften så gør jeg det gratis eneste "catch" er at jeg gerne vil have lov til at bruge den som en del af min portefølje efterfølgende når fremtidige kunder skal skaffes. Alle andre rettigheder vil tilfalde dig og du kan bruge billederne som du vil. Da det gøres gratis så vil evt. forsendelse frem og tilbage skulle betales af dig. Hvis det er i nærheden af KBH, så lad os se om vi ikke kan finde på noget afhentning/aflevering.

Inden du skriver en PM til mig, så overvej lidt hvad det er for en type billeder du gerne vil have og hvad for et indtryk det gerne skal kunne efterlade hos dine kunder, så har jeg en med konkret opgave foran mig.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh/

Allan

Fra Virum
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Er dette tilbud stadig gældende?

venlig hilsen

Christian

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Ja det er det stadig :-)

Mvh/

Allan

Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Du tilladder ikke PM så hvordan vil du kontaktes? :-)

Mvh Antonio

Fra Virum
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er meget interesseret. Men som dkabi skriver. Hvordan skal vi kontakte dig :)

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Beklager havde fået sat det forkert op :-) burde være klar til at modtage PM nu :-)

Mvh/

Allan

Fra Virum
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står stadig du ikke kan modtage privatbeskeder. Så har skrevet i din gæstebog :)

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Har skrevet til dig på mail efter dit opslag :-)

Men fandt lige ud af at min ændre ikke var blevet gemt så jeg kunne modtage PM, men har ændret det igen og tjekket at det stadig står der, så det burde virke nu :-)

God dag derude.

Mvh/

Allan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)