Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af et Elektriker firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er igang med at lave et El firma. men ved ikke helt alle regler,

men er der nogen der gerne vil hjælpe mig ??

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "marcom1"

Hvor bor du i landet  -  hvis vi bor i nærheden af hinanden hjælper jeg gerne.

Mvh

www.ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Århus

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ehm.. hvilke regler savner du viden om?

El-tekniske regler?

Regler vedr. autorisation?

Økonomi?

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke, hvor i landet du hører til, men here it goes:

Jeg har startet 2 el-virksomheder op, indenfor de sidste 5-6 år, hvorfor jeg har en del erfaring i selve opstarten. Skulle du være her fra østjylland, og måske endda være interesseret i et partnerskab, kan du kontakte mig på tlf. 71 99 83 34. Jeg har kontorlokaler mv., men kunne godt bruge en partner.

Skulle der være andre spørgsmål, som relaterer sig til opstarten af en el-virksomhed, besvarer jeg også gerne disse.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er selvfølgelig en hel del at forholde sig til når man starter et firma. Hvor starter man og hvor slutter man? På hjemmesiden Startupsvar.dk er der samlet svar på 100 af de oftest stillede spørgsmål ved starte. Start fx med artiklen Administration i egen virksomhed - og kik rundt på nogle af de andre svar.

Du kan også læse startvejledningen om at starte som handyman. Hvis du skifter "handyman" ud med elektriker, tror jeg, den giver en god baggrundsviden om hvad man skal forholde sig til.

Du kan også få gratis vejledning i din kommune. Find det erhvervsråd eller lignende, der kan hjælpe dig.

mvh

Mogens

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Undrer mig over din tvivl - på installatøruddannelsen i dag lærer man også om virksomhedsdrift og opstart. Jeg ved selvfølgelig ikke, om ovenstående var på "skoleskemaet", da du tog uddannelsen :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)