Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fungerer det? Vil du bruge 5 minutter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 26
Fra  www.christianpluschristian.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Vi er nye her på Amino, så hej til jer.

Først lidt om os:

CHRISTIAN+CHRISTIAN er et kreativt bureau med fokus på sociale medier, udvikling og design af websites, nyhedsbreve, apps og layout af grafisk materiale.
Vi brænder for grafisk produktion og markedsføring, og vi har sat os for at gøre det så enkelt og effektivt som muligt. Alt hvad vi gør, gør vi for at skabe opmærksomhed om dit brand og dine produkter, skabe salg og generere ”trafik til butik”.
Nok om det, nu til sprøgsmålet:

Vi har på vores Facebookside integreret forskellige Facebook apps med information om det vi sælger, kontaktinfo osv. Vi kunne rigtig godt tænke os at høre jeres mening om den løsning. 

Vi vil sætte meget stor pris på hvis I vil bruge lidt tid på at kaste et blik på siden og kommentere. Vi tager imod alle input og kommentarer med kyshånd. Det vi gerne vil have jeres vurdering og input på er:

Er det nemt og overskueligt at få information?

Hvad tænker du om løsningen, teknisk set - giver det mening?

Hvad med selve produktet/tilbuddet? 

Generel kritik

Linket til vores side: www.facebook.com/christianpluschristian

Link direkte til den tab vi gerne vil have din vurdering af: http://a.pgtb.me/pMZlwL

vh CHRISTIAN+CHRISTIAN

Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

nu kiggede jeg hurtig uden at nærlæse hvem i er og hvad i vil - landing page overskrift "facebook" ?? ok jeg er på en underside på facebook om facebook? eller... når jeg læser kan jeg godt se sammenhæng. men jeg ville være mere - in you face og motivere(provokere måske)

"Synlig på facebook!"

og så måske lidt mere  - to the point -, Hvad kan jeg få?

- Vi har udviklet et produkt med det formål, at styrke din virksomheds synlighed på Facebook - . er det et "formål" i regner med at kunne realisere?

jeg ville gå lidt mere postulerende/lovende til det ala vi kan gøre dig stærkere, hurtigere, bedre.

visuelt - skarpt og gennemført, men kedeligt, ikke meget kapow. der er lidt for meget sandfarver lougesofa til mig der. det giver mig ikke et indtryk af at i kan brænde igennem i facebook junglen.

nå bare et par hurtige tanker det er ellers overskueligt, godt stillet op, skrevet i let læseligt sprog etc. men det er jo kritikken i kan bruger til noget :) 

Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

så lige din beskrivelse her, 

Vi brænder for grafisk produktion og markedsføring, og vi har sat os for at gøre det så enkelt og effektivt som muligt. -

der slæger du bedre til mig, 

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 26
Fra  www.christianpluschristian.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian, 

Tak fordi du tog dig tid! Og tak for dine kommentarer - gode input vi tager med os videre!

Vh Christian

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 26
Fra  www.christianpluschristian.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre, der vil bruge 2 minutter - det er højt værdsat!

God weekend. 

vh CHRISTIAN+CHRISTIAN

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)