Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg finde et lån et sted eller søge en partner i mit firma?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og vakler lidt i mit firma, Jeg driver en special butik på strøget ,

vi fik renoveret facaden ud til strøget, i okt 2013 hvor tømmerfirmaet glemte at sætte støv væg op inde i butikken så hele butikken og alt  inventaret lå dækket af støv. Jeg fik som det eneste ud af tømmerfirmaet en tøj streamer så jeg selv kunne rense alt tøjet, over 2000 stk. så måtte holde lukket i 2 uger . Der startet problemerne, jeg kom bag ud med salg, mistet nok 30-40.000 .

Og derefter tog jeg et dårligt skridt , sidste år i okt. 2013 at ansætte en og 2 skole piger, på et rigtig dårlig tidspunkt. Jeg er fri fra dem igen nu her i januar, uden problemer. 

Der var en del tyveri og en del problemer, siger ikke det er mine ansatte skyld, men har  tabt penge.

Men jeg  mangler penge lige nu og her , så spørgsmålet er , om jeg skal finde en der kan låne mig 100-150.000 kr  (og hvor finder man nogen der kan låne til firma? )

eller skal jeg søge en partner til mit selvskab, og hvordan gør man så, hvis det skal være en partner med i firmaet hvordan med %  osv. og hvor kan man finde en partner henne ,?

Jeg er gået fra en lille lokale på 30 km2 , 5 km fra strøget til 140 km2  på strøget og ca indkomst på 20.000 til 120.000 i mån. Hvor halvdelen går til kommission ca. ( Men der er så mange store muligheder for mere salg,  da jeg ligger det perfekte sted på strøget)

Mit koncept i butikken er kommissions varer ( brugte som nye , tøj og invaentar,) Har indleverer fra monaco og forskellige byer i dk, og dette er jo det perfekte tidspunkt til san et koncept.

Håber der nogen der kan hjælpe mig, har ellers selv kunne klare det hele, men hold fast den omgang efter renoveringen , det gav virkelig ar på sjælen..

mvh Louise.

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

sendt pb 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)