Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! til Aftaleloven - Annulering af en kontrakt indgået under vildledende information.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dig der har bevisbyrden hvis du vil påråbe dig en aftales ugyldighed, så hvis de vildledende informationer er givet mundtligt så bliver det en rigtig svær sag. derudover er der jo ting som man ifølge loven "burde vide eller burde indse" og derfor ikke kan give andre ansvaret for. Jeg tror ikke rigtig du har nogen sag.. men  jeg er heller ikke jurist (: 

I det mindste er du en erfaring rigere. 

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får jo momsen refunderet, når du har firma (btb). Derfor betaler du jo ikke momsen, og det er helt almindeligt indenfor BtB at priser altid oplyses excl. moms. Så jeg syntes faktisk ikke rigtigt du har noget at komme efter. Hvis du havde været privat var det en anden sag, for private får ikke momsen refunderet. Så du betaler  ikke moms, du lægger ud og kan fratrække den igen om x måneder som købsmoms. Du lægger (forhåbentlig da!?) osse moms på dine salgsfakturaer med det samme, og det er præcist samme sag, bare med omvendt fortegn.  

 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender momsreglerne. 

Men der er forskel på moms af 6330 kr. 

og moms af 7912,5

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lige så godt vænne dig til, at priser ved b2b bliver omtalt ekskl. Moms. Det har du så forhåbentligt lært nu :-)

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at du kan gøre nogen form for indsigelser. Dey vil blot sætte dig i dårligt lys overfor udlejer og hvem der ellers må kende til det.

Kh Lars