Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for flere kunder og mere omsætning?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsp:
Ifølge vores statistik i BNI er en reference 7.300 kr. værd - dvs. at jeg fik "næsten" for 35.000 kr. i omsætning bare ved et mødeSmile

Det lyder da overbevisende Wink

Har du dokumentation på det ???Wink

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille S. Hansen:
Synes det er mange penge for at sidde i ballerup bowlinghal og krydse fingre for at der er nogen i flokken der kan bruge ens kompetencer.

Man skal altid tænke sig grundigt om, hvad ens markedsføringspenge går til Wink

Og efter en  lille cost/benefic analyse, se om denne stadigvæk er posetiv.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Ja Smile - på hvert møde registrerer vi antal referencer og hvor meget omsætning hver medlem giver. Dermed kan vi regne ud hvad en reference er værd.

Du er selvfølgelig også velkommen Ib - dog har vi en maler i vores gruppe. Men du kan komme med som gæst og se konceptet og så kan vi finde en gruppe til dig, hvor der ikke er en maler.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Hejsa mbsp !

Tak for dit tilbud.

Jeg kender udmærket BNI og herunder Søren Mortensen

Men jeg takker pænt nej.

Det er nok bare mig der er noget i vejen med. Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I fundet et teleselskab? Ellers vil jeg lige gøre en klient opmærksom på tråden

mvh

andreas K

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

:

Har I fundet et teleselskab? Ellers vil jeg lige gøre en klient opmærksom på tråden

mvh

andreas K

Hej Andreas

Nej det har vi ikke:(

Så du er velkommen til at gøre opmærksom på tråden eller tage kontakt til mig. Du kan få mine kontaktinformation via en privat besked hvis det er.

Vi søger faktisk også virksomheder som sælger ERP og CRM systemer - såfremt du også har sådan nogle klienterSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Vi mangler lige nu følgende brancher / virksomheder som sælger disse produkter i vores gruppe:

Alarmsystemer

Biludlejning / leasing

Glarmester

Profiltøj / Arbejdstøj

Brolægger

Catering

Webbureau - Salg af hjemmesider

Tekstforfatter

ERP systemer

CRM systemer

Ejendomsadministrator

Flyttefirma

Grafisk Design

Hvis der er nogen som til dagligt arbejder i ovenstående brancher mm. og som ønsker flere kunder, så skal de være velkommen til at skrive en privat besked til migSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke flere her på Amino, som kunne være interesseret i at være gæst i BNI og se hvordan i kan øge omsætningen?

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Så er der store gæstedag i BNI Ballerup, hvor over 60 forretningsfolk kommer og der er god mulighed for at få flere kunder og mere omsætning.

Hvis du ikke kender til BNI, så er BNI et forretningsnetværk hvor forretningsfolk hjælper hinanden med at få flere kunder ved at åbne døre for hinanden og komme forbi en evt. gatekeeper i købsbeslutningscenteret. Generelt bliver der givet mange forankret referencer i BNI og vi kan dokumentere, at medlemmer der forstår konceptet, får en masse omsætning den vej.

Vi har blandt andet en vvs'er, som får opgaver for over 50.000 kr. hver måned ved at møde op og personligt får jeg 80 % af min månedlige omsætning herfra.

Er du interesseret i at vide mere om BNI, så skriv en privat besked til mig eller se hele tråden, hvor jeg blandt andet linker til en artikel i Jyllands Posten.

Det er uforpligtende at komme med som gæst i BNI og en god mulighed for at komme godt fra land som iværksætter - så hvis du har tid til at tage flere kunder ind, så kom med som gæst den 25 september i BNI Ballerup.

God dag til alle.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)