Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkelt webshop med salg af 1 produkt med rigtig høj avance sælges(stort potentiale)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære medlemmer,

Jeg har igennem op til det nye år forsøgt og arbejdet på at få en webshop op og køre, og det er nu endelig lykkes mig men jeg har ikke tid til at drive den og derfor bliver nødsaget til at sælge.

Jeg startede siden den 14 december, og det eneste reklame der er lavet er at jeg har lavet ad-words kampagne i 7 dage med 50 kr i budget pr. dag.

Den har omsat for 4100,- første uge med ad-words ( Kan bevises under Paypal/ordre)

De sidste 30 dage er der omsat for 5792

Advancen er rigtig høj ( 100 produkter koster 1600 med levering) 16,- kr pr styk og sælges nemt til 119-199 pr styk

Det drejer sig om denne her webshop

Hvad får man med?

- Domæne (Betalt et år)

- Professionel mails (betalt 1  år frem koster 10,- kr pr måned)

- Overdraget webshoppen som er bygget i shopify( Det koster 12 dolers om måneden at have kørende som minimum)

- 100 vare med i prisen ( 11.900kr i salgs pris hvis man sælger til 119,- hvilket er billigt)

Denne rette køber skal markedsføre og SEO optimere sitet så der kan komme besøgende.  

Jeg kan se kæmpe muligheder i salg af disse produkter på deal sites.

Pris ide er 14.000,- 

Andre unødvendige kommentar frabedes på forhånd tak

Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :-) jeg er interesseret, kan du sende mig en mail med det hele til: sorentornqvist@hotmail.dk

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er sendt mail til dig direkte så vi kan snakke videre.

Mvh

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det lyder interessant, jeg har selv overvejet at starte webshop med denne vare. Du kan sende mig en mail på idaholtpedersen@gmail.com

VH

Ida 

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ida,

Jeg har også sendt dig en mail hvis du ønsker at snakke videre omkring det.

Til jer andre som er intra. Oplysningerne omkring webshoppen er her på sitet og siden er jo ny og har potentialle.

Det eneste jeg gør er at besvare jeres spørgsmål i måtte have eller hvis i ønsker at overtage den.

Sender selvfølgelig bevis for omsætningen for den korte periode.

MVH

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have noget info om din side :-)

Mvh. Morten

info@ko-mo.dk

Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil gerne høre mere.

Crjensen4@yahoo.com

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge:-)

Som jeg skriver er der ikke mere info. Siden er ny og kun kørt fra den 13 og til nu.

Hvis i har spørgsmål skriv på info@quickpower.dk

jeg af gode grunde ikke fortælle mere da den resort ny...

Køberne kan se paypal og. Orde udskrift som bevis....

til alle andre som vil vide leverandør og spørsmål om alt muligt andet frabedes...

har ar siden til salg ikke for at hjælpe jer med at lave logoer, hjemmeside eller finde produkter. Til jer:-)

undskyld men men skriver fra iphone

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle,

Jeg har fået rigtig mange hendveldelser omkring shoppen som jeg har til salg.

Der er rigtig mange af hendvelserne som har virket useriøse eller hvor folk har forsøgt at få informationer eller ideer eller tilbudt forskellige former for afbetaling af her er et par eksempeler:

- Kan jeg ikke købe KUN dine powerbanks billigt, så forsøger jeg lige finde ud af det også vender jeg tilbage

- Kan du ikke give mig din leverandør så jeg kan tjekke dem ud?

-Hvilket theme har du købt og hvem har lavet din logo osv?

-Jeg vil gerne købe din shop men jeg kan give 5.000kr nu og resten over 3 måneder og lignende

-Folk skriver de selv kan lave en hjemmeside eller finde en forhandler selv. Det er ok gør bare det.

Jeg vil gerne frabede lignende hendvendelser fremover.

Jeg ønsker at sælge shoppen engang for alle, og ja shoppen er helt ny og derfor er der ikke noget hitrate og statestikker jeg kan trække.

Sælges hurtigst muligt til køber som kan betale og købe med det samme overdraget det hele.

Ha en rigtig god dag og undskyld for sur opstød men jeg vil ikke udnyttes til at give informationer omkring systemmerne, forhandlere, og hvordan man gør hvad.

Vi kan selvfølgelig forhandle. Men folk der ved hvad prisen er og at det ender med jeg vil gerne men har kun 3.000kr frabedes som tidligere.

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Webshoppen er solgt

Ha en god dag

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)