Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown som udbyder af hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren

Er det så meget at det gør den store forskel?? 

Hilsen Thomas

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Hillerup/SeoBizz:
Er det så meget at det gør den store forskel?? 

Du mener hastighed? Kan ikke hjælpe dig der hvad forskellen er, men generelt har webhosting.dk de hurtigste servere og de fleste muligheder, de har dog ikke en online chat, så derfor er meebox sikkert et bedre valg for dem som skal have support dagen lang, med det samme som eksempelvis via onlinechat.

 

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er kunde hos begge udbydere, og de leverer begge et udmærket produkt, dog er min egen erfaring at Meebox har den bedste kundeservice.

Bare min mening, så kan i gøre lige hvad i har lyst til med jeres stjerne uddeling. :-)

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Mette

Jeg har selv surftown, og det kører nogenlunde.
Dog oplever jeg engang i mellem, at siden er utrolig langsom, uden den indeholder det helt store.
Derudover har jeg lidt problemer med cachen på siden, som ikke tømmes, og gammelt indhold derfor kan fremtræde.

Jeg synes selv du skal overveje Meebox.
Jeg kender flere af dem personligt, og de er super flinke, og kvalificerede til deres arbejde!

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter at have kikkett lidt rundt, tror jeg også Meebox tiltaler mig mest. Supporten er essentiel for mig, og feks opsætn. af Presta shop er godt - og visuelt- beskrevet.

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias.

Enig Smile

Tak for svar.

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette: Du skal vælge det webhotel der passer dig bedst. Længere er den diskussion ikke. :-)

Patrick - Meebox:

Jeg håber, at du vil tage os med i overvejelserne, inden at du springer på min kære konkollegas ellers fine tilbud. Hos os behøver du slet ikke rabat, for vores priser ligger vidst i forvejen mindst 50% under Surftowns. ;-)

Hej Patrick!

Det er klart, at et upcomming webhotel, som Meebox, ønsker at have en lavere pris end vi har. Det er jo en nem måde at kapre kunder på.
De forskellige priser er primært et udtryk for, at vores ydelser er forskellige. :-)

Thomas Hillerup/SeoBizz:

Har du et problem er det utroligt nemt at få hjælp og de er meget hjælpsomme, det kan være tingende har ændret sig hos Surftown det kan man håbe.
Dårlig oplevelser har det med at lager sig i baghovedet, jeg kan mærke jeg bliver harm bare ved at skrive dette. :-)

Hej Thomas

Der er sket meget herinde. Fokus er i høj grad på god kundeservice og hurtigere servere.
Hvis du har en dårlig oplevelse herinde, så send mig lige en PM. Så følger jeg op på det. :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)