Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown som udbyder af hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen :-)

jeg overvejer at bruge surftown som udbyder af min kommende netbutik- evt. Blog med tilkoblet betalingsmondul. 

er der nogle her som ved om de er så gode som de lover? Eller som kan anbefale andre?(jeg kan godt lide at hele pakken er samlet.)

- der er mange open source udbydere, men jeg får nok brug for en smule support ind imellem- og er derfor tiltrukket af udbydere som feks surftown.

på forhånd tak- og god dag derude. 

Mvh

mette

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg er glad for at høre, at du overvejer at benytte os til at hoste din hjemmeside.

Den bedste måde at vurdere et webhotel, er ved at prøve det.
Derfor sender jeg lige en rabatkode til dig, så du kan få 50 % rabat det første år. :-) 

De bedste hilsner,
Nicolas Nezzo
Surftown A/S 

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolas. 

Hyggeligt :-)

og tak for rabatten.

Har jo ikke fået mange tilbagemeldningen, så måske det kommer an på en prøve.

God dag!

mvh

mette

 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Jeg håber, at du vil tage os med i overvejelserne, inden at du springer på min kære konkollegas ellers fine tilbud. Hos os behøver du slet ikke rabat, for vores priser ligger vidst i forvejen mindst 50% under Surftowns. ;-) Men hvis du alligevel lige kigger forbi vores Facebook side, så er jeg sikker på at du nok skal finde noget spændende. 

Mht. dit behov for support, så er det noget vi er kendte for at være gode til. Tak f.eks. et kig her, og se hvad alle andre kunder siger om os:

www.trustpilot.dk/review/www.meebox.net

Held og lykke med at finde en udbyder, Mette! Og god dag! :-)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Lad være med at bruge Surftown, deres kuneservice er meget ringe, specielt i forhold til Meebox som jeg er gået over til.

Har du et problem er det utroligt nemt at få hjælp og de er meget hjælpsomme, det kan være tingende har ændret sig hos Surftown det kan man håbe.

Dårlig oplevelser har det med at lager sig i baghovedet, jeg kan mærke jeg bliver harm bare ved at skrive dette.Smile

Hilsen Thomas

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

He Patrick.

Mange udbydere herinde :-)

Hviket mondul af jeres kan jeg bruge til at bygge shop/blog m. salg på?

Tak og mvh

Mette

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Tak for din feedback:

Lige nu kan jeg slet ikke komme ind på Surftowns side, hvilket jo ikke tegner så godt. Fløj derimod ind på meebox. -og supportdelen er vital for mig.

Skal dog lige være sikker på at de udbyder service med nem opbygning som af hjemmeside/shop i feks word press som Surftown gør det. (1 click toolbox)

God dag Smile

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

mette handberg:
Skal dog lige være sikker på at de udbyder service med nem opbygning som af hjemmeside/shop i feks word press som Surftown gør det. (1 click toolbox)

Gør de fleste udbydere, skal du have noget som er superhurtigt, er de bedste og absolut hurtigste servere hos webhosting.dk, meebox er fint hvis du har brug for at tale med supporten, deres servere er ikke hurtige og supporten er deres "force".

 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

mette handberg:

Hej Thomas.

Tak for din feedback:

Lige nu kan jeg slet ikke komme ind på Surftowns side, hvilket jo ikke tegner så godt. Fløj derimod ind på meebox. -og supportdelen er vital for mig.

Skal dog lige være sikker på at de udbyder service med nem opbygning som af hjemmeside/shop i feks word press som Surftown gør det. (1 click toolbox)

God dag Smile

Mette, du skal bare købe det webhotel der passer dig bedst. Vi har 1-click-installer (1 click toolbox) på alle vores webhoteller med over 300 forskellige applikationer du kan installere. :-)

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Tak for info og dejligt at vide. Det hjælper på overblikket!

Jeg vil hoppe ind på webhosting.dk nu.

God dag.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)