Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Helt lost ang. dropshipping leverandør

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg står og skal starte en virksomhed og har nu prøvet i flere dage at finde nogle leverandører i Danmark der kan dropshippe Xbox, Playstation, Wii konsoller, spil og tilbehør dertil.

Jeg har kun formået at finde www.daspiel.com som skulle være dansk men er lokaliseret i England.(kender dem dog ikke)

Mit problem er så at det er jo en rigtig hård branche jeg ønsker at komme ind i og føler at jeg nemt kan få en bid af kagen med den korrekte leverandør!

Nu hvor jeg ikke rigtig kan finde danske dropshippere indenfor de produkter jeg søger er jeg nødt til at ty til EU lande.

Jeg har ingen erfaring indenfor nogen form for iværksættelse da det er første forsøg op opstart.

Men hvis jeg nu skal finde en leverandør der skal dropshippe diverse produkter jeg søger, kan de så overhovedet holde op med den standard som hvis det var en dansk leverandør med 1-3 dages leveringstid? Jeg synes selv at jeg har fundet nogle smuthuller som andre store virksomheder helt har oversæt så det eneste jeg nok ikke kan vinde over dem er leveringstiden da jeg simpelthen ikke har flere millioner til et lager selv.

Kan i anbefale nogle gode udlandske dropshippere med kort leveringstid med de produkter jeg søger? (evt forums)

Jeg tænkte lidt på at Tyskland og England var de eneste der faktisk var værd, da de ligger så tæt.

Hvad har i erfaring med dropshipping fra udlandet? Gider folk virkelig gerne vente helt op til en uge, selvom produktet er billigere?

Håber at nogen kan hjælpe mig.

Mvh. Morten

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay Tak Allan.

Tjekkede lige op på EET havde nogle ting jeg søgte :)

Har bare ikke kigget dem alle igennem og syntes ikke at jeg fandt det jeg ønskede :)

Men tusind tak :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare for at være ærlig, så kan du ik lave en forretning på at sælge konsoller... De sælges tit oftest med en minimal fortjeneste eller et direkte tab, og så tjenes pengene på spil og tilbehør...

Når det kommer til spil, så tvivler jeg på, at du kan gøre noget imod giganterne, så som Coolshop. Dermed ik sagt, at man ik kan slå de store, men nu er f.eks Coolshop distributør for flere spilfirmaer, og de køber ind i så store volumener, samt de tilbyder prisgaranti, og det kan du på ingen måde være med på...

Hvis du ik har pengene til at investerer i et lager, så er konsoller, computerspil og mærkevare elektronik ik brancher, som du skal kaste dig ud i, du har ganske enkelt tabt på forhånd på alle parametre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm hvad søren gør jeg så?
Lige de produkter er sådan det eneste jeg har passion for og det er nogle produkter jeg kender til.

Kan ikke se at der skulle kunne være wt tab hvis jeg vælger dropshipping. Kun diverse udgifter i starten for webshoppen m.m

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun give Fashion-Seller ret i at det er et uhyre svært marked at være med på og især at være konkurrencedygtig på prisen med. Der ud over, så har konkurrenter som Coolshop et enormt markedsføringsbudget og har efterhånden fået slået deres brand godt fast i de kunder der køber den slags produkter - det gør samlet set, at du vil have endnu sværere ved at skaffe kunder til en helt ny shop.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)