Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. ´The EU Cookie Law´ på et fler-sproget WP website - hvordan gøres det lige ... ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået et antal Wordpress websites hvor jeg skal have håndteret dét med ´The EU Cookie Law´

Og, et enkelt af disse websites er et fler-sproget website (europæiske sprog)

Nogen der har fundet en måde at håndtere dette ... ?

1. Antager at det er website´ts nationale lovgivning der gælder, uanset sproget ...

2. Kan ikke finde noget i vejledningen fra Erhvervsstyrelsen om, fex. hvilket sprog ´EU Cookie Law´-beskeden skal præsenteres på ...

3. Samtlige af dé plugins jeg har fundet er kun til ét sprog

4. Og, som konsekvens heraf, at evt. håndtering af dette skal foretages med ´håndskreven kode´ ... ? - Oder hyr ... ?

Input & inspiration modtages :-)

Dann S.
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Cybot Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dann - Tag et kig på www.cookiebot.com, som håndterer alle europæiske sprog og regler m.m. Fra medio januar vil det være muligt at prøve løsningen gratis.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Daniel

- tak for info og respons :-)

- min første tanke var omkring prisen, at ´det var lidt dyrt´, set som en feature/et modul til et website ...

- men, ved et nærmere kig, når jeg så kigger på funktionaliten for jeres cookie-bot - well, så ser det faktisk ud til at retfærdiggøre prisen ...
- fordi, det ser ud som om du/I kommer ´hele vejen rundt´, og giver mulighed for fortolkning af ´The EU Cookie Law´ i den mest vidtgående udgave

- så, dit løsnings-forslag vil helt oplagt blive forlagt beslutnings-tageren, dvs. ham der skal betale - hvadenten det så bliver håndkodning eller fex. med din løsning

hilsner
dann s.
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Cybot Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Lyder godt :-) Til din orientering gør vi samtykke-mekanismen gratis fra medio januar (sammen med den opgradering, der også indeholder gratis trial), så det kun er selve cookie-scanningen du betaler for - og så kan det ikke gøres billigere, hvis det skal gøres rigtigt ;-)

Sig endelig til, hvis du/I har spørgsmål!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
hej igen

- flot arbejde :-) ! - og, en forretningsmodel der synes at være ´i tidens ånd´ med delvis funktionalitet som freemium service

- hold mig gerne opdateret omkring næste release, så skal jeg gerne bidrage til at sprede budskabet :-)

- fordi, det ser ud til at du/I har fået lavet en gennemarbejdet løsning, som løser en træls opgave ...

- synes selv at jeg igennem årene har lavet komplicerede ting, og læst komplicerede tekster

- men, at finde ud af, hvorledes ´The EU Cookie Law´ i praksis skal efterleves, har godt nok været én af de langhårede ...
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Cybot Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de venlige ord :-) Det nye release er nu tilgængeligt på www.cookiebot.com inkl. gratis samtykker og trial.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)