Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativer til NN Markedsdata

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

GodeToner:

jobberway:
Er det ikke mere cost benefit der menes? Altså at prisen er højere end det man får ud af det?

Hvad mener du? Det er da fuldstændig umuligt (og irrelevant) at lave en cost-benefit analyse på et NN Markedsdata produkt for en uspecificeret virksomhed.

Og hvorfor skulle det være sælgers (i dette tilfælde NN markedsdata's) problem?

Mener, at der er ingen grund til at betale for et NN Markedsdata hvis det er så dyrt, at man ikke kan tjene penge på det, men det er jo op til den enkelte at bedømme.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jobberway:
Mener, at der er ingen grund til at betale for et NN Markedsdata hvis det er så dyrt, at man ikke kan tjene penge på det, men det er jo op til den enkelte at bedømme.

Det er selvfølgelig rigtig (forudsat det er rent faktisk er et produkt man skal anvende for at generere indkomst). Men det må alene være køber der skal (og kan) vurdere det. Det er derfor jeg mener at soffie's kritik er fuldstændig uberettiget, og blot bærer præg af at være en gammelsur kunde, som burde se lidt mere indad når der skal peges fingre.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er personligt selv rigtig glad for NN markedsdata som jeg har benyttet i en lang årrække - det let overskueligt og man for synes jeg en let tilgang til de data man tilkøber sig. Det selvfølgelig en investering som jeg ikke selv ville kunne leve foruden, da jeg lever af det opsøgende salgsarbejde. Hertil er mit behov det skal fungere, være optimeret og brugervenligt den del klare NN Markedsdata.

Der som nævnt andre muligheder men personligt må jeg erkende det den bedste - i øvrigt man for hvad man betaler for; -)

Rigtig god weekend

Jannich Rindom

Fra Køge
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  360 Business Tool ApS Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lancerer snart et 100% gratis alternativt www.360erhvervsdata.dk. Om det dækker dine behov kan jeg ikke vurdere, men prisen rammer da plet :-)

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Fra  Friskbrygget.dk/Friskpresset.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt Henrik og hvis det så kan kobles med 360businesstool har I en meget glad bruger 😆

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Høyer:

Vi lancerer snart et 100% gratis alternativt www.360erhvervsdata.dk. Om det dækker dine behov kan jeg ikke vurdere, men prisen rammer da plet :-)

 


Henrik: Det er snart et år siden du skrev det... vi er nogle der stadig venter :) Er der snart noget klar ?

Fra Køge
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  360 Business Tool ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Andersen:
Henrik: Det er snart et år siden du skrev det... vi er nogle der stadig venter :) Er der snart noget klar ?

Har du checket https://beta.360erhvervsdata.dk :-)

Fra Køge
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  360 Business Tool ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

goodbusiness:

Jeg har nu testet Dibiri i 2 måneder under deres testface, og det virker til det jeg skal bruge det til :)

De har aller informationer som nn markedsdata har - men til en brøkdel af prisen :)

 
Jeg kan ikke finde Dibiri på nettet mere. Ved du om de har skiftet navn?
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)