Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativer til NN Markedsdata

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Fra  NN Markedsdata ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Soffie


Jeg mindes ikke vi har talt sammen. Jeg vil under alle omstændigheder rigtig gerne høre fra dig. Vil du ikke ringe til mig på 2383 6322? 

På forhånd mange tak. 

Go´ dag. 

Ivan 

Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ivan,

Vi har talt sammen flere gange.........

Du som direktør for NN Markedsdata, fører en prispolitik overfor det Danske Erhvervsliv som er helt ude i "hampen", med op til flere priser på samme produkt!!!!!!!

Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Fra  NN Markedsdata ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus Meldgaard fra CM Marketing

Der er ingen grund til at du skriver under en falsk profil på Amino - Soffie2001.
Du har købt et produkt af os, som vi har leveret, og endda til en god pris. Som alt andet her i samfundet betaler man for det man køber.

Mange hilsner

Ivan Jæger Christiansen

Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til en pris der er over 100 % dyre, end nogle af jeres kunder giver, i reklamere så flot med at kunderne kan opgradere deres abonnement, men hvor er nedgradere???

Nej nej høre efter kundens behov gør vi ikke!!!!

Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvis du samtidig har behov for et crm system, tilbyder Skyview deres crm system med nn markedsdata´s produkt for 50 kr om måneden plus moms, et produkt som NN Markedsdata selv vil have 6000,00 kr om året for!!

Selv crm systemet koster 179 kr om måneden, så der er virkelig penge at spare!!!

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu testet Dibiri i 2 måneder under deres testface, og det virker til det jeg skal bruge det til :)

De har aller informationer som nn markedsdata har - men til en brøkdel af prisen :)

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

goodbusiness:

Jeg har nu testet Dibiri i 2 måneder under deres testface, og det virker til det jeg skal bruge det til :)

De har aller informationer som nn markedsdata har - men til en brøkdel af prisen :)

Tjekkede deres hjemmeside http://dibiri.dk/ men kan ikke se priser der inde. Er de hemmelig ind til de officielt starter op og er det gratis at være testbruger?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

soffie2001:
Du som direktør for NN Markedsdata, fører en prispolitik overfor det Danske Erhvervsliv som er helt ude i "hampen", med op til flere priser på samme produkt!!!!!!!

Så lad da være med at købe varen hvis du er utilfreds med prisen, den har du jo kendt inden aftaleindgåelse må man formode ?
Den eneste du bør pege fingre af er dig selv.

Iøvrigt købte jeg engang en cola i bilka til 10 kr., og så fandt jeg ud af at der er andre kunder som på et andet tidspunkt kun har givet 5 kr. for den samme slags cola. Uha er du gal jeg blev splitter-ravende tosset og jeg er stadig sur idag flere år senere.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

GodeToner:

soffie2001:
Du som direktør for NN Markedsdata, fører en prispolitik overfor det Danske Erhvervsliv som er helt ude i "hampen", med op til flere priser på samme produkt!!!!!!!

Så lad da være med at købe varen hvis du er utilfreds med prisen, den har du jo kendt inden aftaleindgåelse må man formode ?
Den eneste du bør pege fingre af er dig selv.

Iøvrigt købte jeg engang en cola i bilka til 10 kr., og så fandt jeg ud af at der er andre kunder som på et andet tidspunkt kun har givet 5 kr. for den samme slags cola. Uha er du gal jeg blev splitter-ravende tosset og jeg er stadig sur idag flere år senere.

Er det ikke mere cost benefit der menes? Altså at prisen er højere end det man får ud af det?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jobberway:
Er det ikke mere cost benefit der menes? Altså at prisen er højere end det man får ud af det?

Hvad mener du? Det er da fuldstændig umuligt (og irrelevant) at lave en cost-benefit analyse på et NN Markedsdata produkt for en uspecificeret virksomhed.

Og hvorfor skulle det være sælgers (i dette tilfælde NN markedsdata's) problem?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)