Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med kirkebakkeskolen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi er tre elever som er en del af et projekt som kører på kirkebakkeskolen i Vejle. Projektet går ud på at sætte eleverne i samarbejde med virksomheder, og på den måde blive introduceret til erhvervslivet. Samarbejdet kan bestå i mange forskellige ting, alt afhængeligt af hvilken virksomhed det er og hvilke behov virksomheden har. Forløbet skal ende ud med en skriftlig redegørelse for forløbet og en fremlæggelse.
Personligt er vi alle tre engagerede i forretning, hvilket kan skyldes at mange af vores familiemedlemmer er iværksættere. Opgaven er kan være interessant for begge parter, hvis vi griber opgaven rigtigt an. Med det menes der, at vi selvfølgelig ikke kan hjælpe jer med ledelse og den slags, men at vi f.eks. kan se på et produkt med en anden indgangsvinkel og på den måde være innovative. 
Hvis i er interesseret og har noget som vi kan arbejde videre med, så må i meget gerne kontakte os. 
Viktor, Elizabeth og Andreas
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Jeg har en del produkter som jeg sælger, som det kunne være meget lærerigt at få nogle nye indgangs vinkler på. Så du kan bare skrive til mig hvis du mangler nogle opgaver at gå i krig med.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)