Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til certificering i henhold til DS/EN 1090

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Otterup
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Star Solution Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt de sidste par dage på at sætte mig ind i DS/EN 1090, men jeg må ærligt indrømme, at jeg står på bar bund når det kommer til hvordan jeg skal efterleve disse krav. Jeg arbejder ved siden af mit studie for en maskinfabrik, der nu bliver omfattende af de nye krav. Vi har fået en del tilbud fra forskellige konsulentvirksomheder. Priserne for udførelsen af disse krav, synes vi er al for høje, og jeg blev derfor spurgt om jeg kunne kigge lidt ind i sagen, hvilket jeg så nu er i gang med. 

Jeg søger generelt et softwareværktøj, der vil kunne klare det hele, samt er overskueligt så vi selv kan styre dette. Hvis nogen har et forslag eller andre kommentar modtages de meget gerne, da jeg lige nu føler jeg står på lidt uden noget som helst, og tidsfristen nærmere sig snart, nemlig den 1. juli 2014. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg ejer en virksomhed med en lille smedeafdeling 1-3 mand alt afhængig af opgaverne. Vi leverer meget lidt til byggebranchen - trapper, gelænder og altaner med videre. Jeg kan heller ikke finde noget rigtigt godt og billigt.

Har du fundet en god og billig løsning må du gerne give mig et link eller et skriv

Mvh

Asger Bøhnke

AP Maskinfabrik Odense

Fra Otterup
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Star Solution Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger.

Jeg beklager det sene svar. Har i fundet frem til en løsning?

Vi arbejder for tiden på en løsning fra em-mangement hos Erik Mørup. Jeg vil dog påpege, at der er meget arbejde i det, samt koster det eftersom det er nødvendigt at hive en konsulent indover det praktiske. 

Mvh

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet MaQis har er rigtig godt og brugervenligst program til styring af CE-mærkningsprocessen ith. EN 1090. Se dette link: http://maqis.dk/improve/en-1090

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)