Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopdisplay og følgesedls-lommer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har haft lukket mit gamle internetfirma da det ikke helt rigtig kunne løbe rundt (der var E-Pusher desværre ikke skrevet).
Derved har jeg haft solgt hele mit varelager, og ligger nu inde med et shopdisplay jeg skal af med. Jeg har selv brugt shopdisplayet til at hænge nogle af mine varer op på, på lageret, da de fleste af mine varer blev leveret i blister-poser. Dette gjorde det nemmere og mere overskueligt for mig selv, da jeg ikke skulle til at stå og rode rundt i papkasser efter mine varer, når disse skulle pakkes og sendes ud til kunderne.

Shopdisplayet er stort set det samme som det der kan se på nedenstående link. Det består af:
3 x Bagplader med huller til kroge
1 x Bundhylde
30 x Kroge

Der er ikke logo på, så det er stilrent i hvidt.

I kan læse mere og se billeder her:

http://www.equip-info.de/english/index.php?main=10&gruppe=800&prod=885

 Ydermere ligger jeg inde med ca. 200 følgesedls-lommer der bruges til at vedlægge faktura/følgeseddel i, og klistre på pakken. Dette gør at kunderne ikke skal til at stå og rode hele pakken igennem, for at finde følgesedlen eller fakturaen, for at få ekspederet pakken videre til rette afdeling.

Shopdisplayet skal afhentes enten i 4520 Svinninge eller 2500 Valby. Jeg kan også få det sendt med min kammerat der er fragtmand, på hele sjælland, mod betaling.

Pris: Kom med et bud!! - Nyprisen på Shopdisplayet er ca. 2.500 kr plus moms.

 

De skal så også nævnes at jeg nu har fundet nye veje, og har startet nyt firma op, der tilbyder alle former for hjælp inden for computer, netværk, og sikkerhed - Vi kører på hele sjælland :-)

 Ha' en god weekend!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)