Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg tror jeg er kommet til at lave en virksomhed. Hvordan får jeg det bedste ud af det?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Det hele startede i oktober, hvor jeg for sjov lavede noge tutorials i special effects makeup.

Jeg fik nogle views, og der var små 100 mennesker som subscribede min kanal i løbet af ganske få uger.

Her i julen, har jeg taget det et skridt op. Jeg har lavet nogle videoer af langt højere kvalitet, og lavet mig en facebook side.

I løbet af en uge har jeg fået 150 likes på min facebook side, og over 70 nye subscribers til min YouTube kanal. Jeg er ganske fint tilfreds.

Det her hele tiden været min mening, at jeg ville bygge en stor kanal op (min hjemmeside er på vej) og tjene penge med annoncer på YouTube, og med tiden, ville jeg begynde at sælge online master classes, email kurser osv.

Men vi snakker ude i fremtiden.

Nu er det (fantastiske!) sket, at der er to magasiner som har kontaktet mig, og vil udgive mig. Halloween er meget hot i USA, heldigvis.

Det ene af dem, udkommer til godt 20.000 4 gange om året, og har en facebook side med 120k likes.

Det her er måske lettere:"Hello Denise, I am the publisher of Haunted Attraction Magazine. I am very impressed with your tutorial videos. We would like to feature one of your videos in every one of our issues. We publish 4 times a year. We would just need to edit what you have on Youtube. We would give you credit and if you have a web site we would give you a free ad in every issue. Our magazine is seen by 1,000's and we have nearly 120,000 Facebook fans. If you are interested you can email me at contact@hauntedattraction.com. I look forward to hearing from you."

Efter ganske kort e-mail snak, fandt jeg frem til, at de ikke vil henvise til min youtube channel - da det driver læseren væk fra deres medie, men gerne til min hjemmeside.

Jeg foreslog selv, at jeg laver nogle videoer specifikt til deres magasin, og endnu videre laver en artikel på emnet os.

Derudover foreslår han, at jeg kan sælge makeup kids (det har jeg overhoved ikke lyst til). 

Jeg er fint tilfreds med at blive udgivet, og gøre det for at drive læserne hen på min facebookside og hjemmeside, som selvfølgelig peger på min YouTube kanal.

Det er forholdsvis samme situation med det andet magasin, som os vil udgive mig.

Mit spørgsmål er:

Hvordan får jeg maksimalt udbytte af dette?

Er det noget jeg skal være opmærksom på?

Er der nogle ting jeg skal undersøge inden?

Kan jeg gøre noget forkert?

Hvad havde I gjort?

Link til min YouTube: https://www.youtube.com/user/learnspfxmakeup 

Link til min Facebook: http://www.facebook.com/learnspecialeffectsmakeup 

På forhånd tak. 

Denise

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)