Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan nogen fortælle mig...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi fellow aminos

Kan nogen mon fortælle mig, hvad stjernerne på aminobloggen betyder?

Alle ønskes en god aften herfra.

/skou

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Stjernerne bruges til at rate et indlæg. Du kan give et indlæg fra 1 til 5 stjerner, alt efter hvor godt du syntes det er.
Det er sådan lidt Vild med dans agtig, men det er åbentbart IN lige i tiden at give folk/ting karaktere efter en skala.

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Stjernerne bruges til at rate et indlæg. Du kan give et indlæg fra 1 til 5 stjerner, alt efter hvor godt du syntes det er.
Det er sådan lidt Vild med dans agtig, men det er åbentbart IN lige i tiden at give folk/ting karaktere efter en skala.

Hej Lars

Tak for svaret. Desværre er jeg åbenbart lidt fatsvag, for nu er jeg også nødt til at have en forklaring på, hvordan man så giver disse stjerner til et indlæg Confused Er der en knap eller hvad?

/skou - nu også med blog...

 

 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser ud til, at man simpelt hen trykker på den stjerne, man finder rimelig.
Jeg har ikke brugt det endnu, men jeg kan da ikke sige mig helt fri for at glæde mig over, når mine indlæg bliver 5-stjernede - selvom det i virkeligheden er noget pjat.

mvh Hans

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På et tidspunkt, så krydser jeg et flueben af og får lavet en topliste og det betyder at de skribenter som er flinkest til at skrive gode indlæg m.m. får noget mere opmærksomhed, så det får en god værdi en dag.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)