Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger blogejere og andre som kunne være interesserede i at forhandle min e-bog som affiliate

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Efter mange år hvor jeg har hjulpet alt fra familien og andre med at lave mindre websites har jeg fået bygget en kogebog sammen, hvor jeg har haft de notater omkring opbygningen af hjemmesider.

Alt denne erfaring har jeg for nogle måneders tid siden komprimeret ned i en e-bog omkring det at bygge sin hjemmeside selv. Det kan være interessant for mindre virksomheder eller nogle som bare gerne vil i gang med at blogge. Bogen er helt for begyndere og starter med at guide igennem med at købe et domæne, købe et webhotel og installere Wordpress for herefter at forklare hvordan Wordpress fungerer og hvordan man får bygget sider, indlæg og menuer.

Det jeg leder efter er nogle blogejere, måske nogle der rådgiver små - eller mellemstore virksomheder, eller andre som kan have kunder der er i målgruppen for dette produkt.

Jeg tilbyder en affiliate struktur (returkommission) hvor du tjener penge på at sælge min e-bog. Bogen koster 399 kroner pr. stk.

Strukturen for returkommission er som følger:

25% returkommission op til 5 salg
30% returkommission for mellem 5 og 15 salg
40% returkommission for mellem 15 og 25 salg
50% returkommission for over 25 salg Hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til at skrive til mig på min mail: info(a)eprodukter.dk eller se mere på hjemmesiden: www.wordpressbogen.dk Af teknisk information vil jeg nævne at jeg bruger Simplero (tidl. Zenbilling) til at lave min affiliate aftale igennem, så du får et login til siden hvor du kan se din optjening. Det betyder også at det er en særskilt landingsside hos dem som der bestilles igennem.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Hvis nu jeg er interesseret i at være med på at sælge din bog, hvordan kan jeg så komme til at se om den er værd at sælge?

Har du en "small version" som jeg kan se?

vh Line

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

Send mig en mail på info@eprodukter.dk så sender jeg dig en bog til gennemlæsning :-)

/Brian

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)