Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket MLM-firma anbefaler i og hvorfor?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anbefaler ikke :-)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L. :

Anbefaler ikke :-)

Hvor interessant du skriver...Zip it!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Mannatech.
De har et helt forskerstab fuldtid på egne laboratorier for at udvikle deres kost- og vitamin produkter. De har brugt pt. over 50 millioner dollars på kun forskning.

Deres produkter er ikke "naturlige høstet" hvor de er syntetiske destileret fra olie for at få vitaminer ud eller tilføjet knust og melet sten for at få tilsat mineraler.
Deres produkter kommer ud fra sikre omgivelser uden nogen form for forurening i egne vækstfarme.
De har klaret sig igennem de skrappeste eksterne tests og bestået.

De har over 90 patenter og over 90 patenter pending.

De er børsnoteret på Nasdaq

De hjælper børn på børnehjem med kosttilskud gratis når der bliver erhvervet produkter igennem dem.

100% tilfredshedsgaranti på 3 måneder. (6 måneder i USA)

Deres produkter bliver rent faktisk anbefalet af læger verden over.

har godt 20 år på bagen pt.

Deres produkter er helt rene og organic. De renser selv grovvare de ikke selv kan høste fra egne farme. hvis der er bare det mindste pesticider eller andet i - bliver det kasseret.

Og så fungere deres MLM som alle andre. Man hjælper selvfølgelig sin upline ved køb og nye forhandlere.. men én forhandler der ligger nogle lag under i uplinen kan sagtens tjene flere penge end andre. Flere af dem der er i deres "milionaries club" - ligger en del lag under i deres upline... arbejde gør udfaldet og ikke så meget de andres arbejde gør dit.

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolig nu 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Zilaiyas:

Fordi jeg selv har været i flere MLM firmaer og godt kunne tænke mig at høre hvilke der er gode og hvilke man skal holde sig fra..

Ærligt talt, så virker dit svar ikke overbevisende på mig, til hvorfor at starte denne tråd.

Hvis du har været med i flere MLM firmaer, så vil jeg jo nok mene at du selv har erfaring, til at kunne svare på din egen tråd.

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit Bud vil være Organo Gold, de lever op til de kriterier mht. firmaets alder, og endnu en vigtig ( for mig ) ting du skal ikke ud og skabe et nyt behov hos brugeren.... for kender du nogen som drikker kaffe eller the ?? der er nu pre launce i DK, SE, NO og der åbnes op senest 1 maj 2014.  Tyrkiet åbnes op i marts.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.me:
Mit Bud vil være Organo Gold, de lever op til de kriterier mht. firmaets alder, og endnu en vigtig ( for mig ) ting du skal ikke ud og skabe et nyt behov hos brugeren.... for kender du nogen som drikker kaffe eller the ?? der er nu pre launce i DK, SE, NO og der åbnes op senest 1 maj 2014.  Tyrkiet åbnes op i marts

Det er nok et par år siden jeg smagte kaffen af en dansk forhandler ( som i øvrigt er stoppet) så det har været længe under vejs.   

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker mere at der ikke er nogen der har nævnt Aloe Vera endnu. Smile

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det jo ofte i vores jantelovs land, jeg smagte den for 4 år siden af en dk forhandler som også er stoppet.. men fordi han er stoppet, er jeg ikke holdt op med at drikke kaffe, er du ??  :)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.me:
Det er det jo ofte i vores jantelovs land, jeg smagte den for 4 år siden af en dk forhandler som også er stoppet.. men fordi han er stoppet, er jeg ikke holdt op med at drikke kaffe, er du ??  :)

Nej... Men kaffe er mange ting og må bekende at OG kaffe nok aldrig bliver min ''kop te''. 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)