Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket MLM-firma anbefaler i og hvorfor?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Zilaiyas

Har du fundet ud af noget?.
Du er velkommen til at kontakte mig på 22995144, hvis du vil høre nærmere omkring vores forretning og produkter.

Mvh

Seref

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop tegnet mig op i It Works Global. En amerikansk MLM virksomhed. It Works startede op i 2001 og har hovedkontor i Florida, USA. Pr. 1. februar har de åbnet for Danmark, så vi kan få glæde af de fantastiske produkter :).

Deres flag produkt er The Ultimate Body Applicator, som er et fiberdugsomsvøb, der er gennemvædet af en kraftfuld, botanisk baseret formel til at levere maksimal stramning, toning og opstrammende resultater i så lidt som 45 minutter! Den fugter løbende for fastere, glattere og mere ungdommeligt udseende hud og reducerer forekomsten af cellulite og at din hud slækkes.

Det skulle jo være rimeligt nemt at teste disse påstande, hvilket jeg glæder mig til når jeg får min start pakke ind af døren indenfor de næste par dage.

Det der har tiltrukket mig ved It Works er deres kompensationsplan. Jeg har ledt efter noget som belønner for at bygge dybt. For hvis man kan bygge dybt uden nødvendigvis at skulle bygge bredt, kan man bedre holde ens team motiveret, hvilket også betyder mindre frafald og større styrke. Prøv at tænk, jo hurtigere og flere af ens team som kan få dækket deres udgifter og få et reelt overskud af deres mlm forretning, jo flere vil holde ved.

Ved It Works kompensationsplan behøver man ikke mere end 5 ben for at opnå højste niveau.

Der er en større procentdel af kvindelige uafhængige distributører end mandlige ved It Works. Men firmaet lægger også op til homeparties, især når når der kan fremvises resultater efter bare 45 minutter. Så kan mændene sidde i rummet ved siden af og tælle alle de penge de kommer til at tjene Big Smile

Jeg er en del af Success Team Builders. Min upline er min gode venner Ken Klemm, Michael Dlouhy(manden bag Mentoring For Free og Success Team Builders) og Kieth & Liz Schrieter(søn og svgerdatter af MLM legenden Tom 'Big Al' Schriter). Vi har alt den støtte som du kan forestille dig og mere til. Vi har bl.a. 8 lektioner hver uge og over 1000 timers træning lige til at gå igang med.

For mig personligt er det vigtigt at vi IKKE prøver at tegne vores venner og familie op. Vi elsker måske MLM og vil gerne have at vores venner og familie også syntes MLM er det bedste i verden. Men ikke alle ønkser at arbejde med MLM. Og det er helt i orden. Vi har jo også brug for mekanikere, skolelærer, buschauffører o.s.v.. Vi kan vise dig, hvordan du finder personer der ligesom dig er forelsket i MLM.

Nå men lad mig vise 2 links omkring It Works:

Den Officielle It Works side: http://myitworks.dk 

Og Success Team Builders It Works side: http://pafuti.stbwrap.com 

Hvis du er mere interesseret i, hvordan vi arbejder i Success Team Builders, så kontakt mig.

Imens kan vi jo sige velkommen til It Works Global i Danmark! Big Smile Jo mere MLM i Danmark jo bedre.

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Zilaiyas:

Hej allesammen :)

Jeg kunne godt tænke mig at høre omkring hvilke MLM firmaer i arbejder i, hvad der gør dem gode og hvilke i anbefaler?

Gider ikke alle de negative kommentarer :)

Min erfaring er at det er meget individuelt hvad der gør et godt MLM selskab. Ofter sker der desværre det for nybegyndere I MLM at det er personen der introducerer dig til MLM der afgør hvilket selskab du skal arbejde med og ikke hvilket selskab der passer dig. En af årsagerne til at mange MLMere er igennem flere selskaber inden de får success (ikke den eneste men det spiller ind).

Når du vælger hvilket selskab du vil arbejde med er der nogle ting du skal have på plads:

1). Tænder produktet mig og er det noget jeg selv burger (eller kan komme til at bruge fordi at det kan gøre en forskel I min hverdag), hvis du ved at du ikke kommer til at bruge produktet selv, så hold dig laaaaaaaaaaaaaaangt væk.

2). Hvis jeg blev præsenteret for produktet uden forretningsmuligheden ville jeg så købe produktet til den udbudte pris (med tanke på kvalitet og pris som et hele) hvis ikke så hold dig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt væk.

3). Hvad er firmaets track record ? Er det nystartet eller er det etableret og bevist at det fungere (logistik, produktkvalitet, udbetaling af bonuser, markedsføringsmateriale, undervisning, etc) et etableret ældre selskab kan sandsynligvis give dig en hurtigere og sikre success end et nystartet ( og glem alt om markedsmætning for det findes stort set ikke I MLM men det er en helt anden snak), hvor du løber meget større risiko med et ungt selskab, bade på din successrate, dit rygte og din pengepung.

4). har selskabet et dansk eller skandinavisk kontor/lager ? Hvis ja så er det klart et plus fremfor firmaer som kun opererer fra udlandet.

5). Vil jeg kunne få en sponsor som jeg stoler på og som jeg ved kan hjælpe mig igang på en professional måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael, du har fuldstændig ret.

Der er et ordsprog der siger "hvis det er værd at gøre er det værd at gøre ordenligt".

Så inden man starter med MLM så lav forarbejdet først. Og det er bl.a. som du skriver, undersøg firmaet, undersøg personerne bag firmaet, er produktet i orden osv.

De fem vigtiste ting er

1) Firmaets ledelse - har de erfaring med mlm, har de integritet.

2) Timing i virksomheden og Timing indenfor industrien - er virksomheden kommet igennem opstarts vanskeligheder, de fleste nye MLM virksomheder stopper indenfor deres 2 første leveår, er produktet noget der passer til den tid vi lever i, f.eks. ville vhs videobånd eller faxmaskiner være en dårlig industri, hvor sundhed og velvære eksplodere i øjeblikket.

3) Et fremragende produkt - det er vigtigt at produktet holder hvad det lover og det er passer med god kvalitet for prisen. 90% af alle MLM virksomheder har et fremragende produkt.

4) Kompentationsplanen - der er forskel på om et MLM firma betaler 40% eller 70% tilbage i bonuser. Der er mange gamle mlm virksomheder 20+ som stadig hænger i en gammel plan. Men der er også nogle som har fornyet sig. Derudover kan en bonusplan også være skyld i forkert adfærd blandt firmaets uafhængige distributører.

5) Et system som kan duplikeres og har vist at det virker - her taler vi om et slags 1-2-3 system som nye distributører kan følge, så de kan begynde at bygge deres MLM forretning fra starten.

Hvis du vil lære mere om studierne bag eller bare have mere information om de enkelte punkter. Så kan jeg anbefale en bog der er skrevet uden der bliver nævnt eller promoveret nogen produkter eller mlm virksomheder. Den kan downloades her: http://pafuti.bigmlmlies.com/

Fra Ballerup / Høje Taastrup
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er lige signet op i Syntek Global.
Deres produkt hedder XFT (Extreme Fuel Treatment) og er et additiv til motorens brændstof, der bl.a. forbedrer brændstoføkonomien mærkbart og forlænger motorens levetid.

De er lige kommet på det Europæiske marked i denne uge, men har været igang en del år.

XFT har været brugt i mineindustrien i over 20 år.

I kan se en presentation her: http://tornskaden.mysyntek.com

Mit distibutør ID er 28AFE

Interesserer man sig for MLM ser man fordelen i at åbne et helt nyt marked.

Just my 10-cents :-)

Mvh. Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Miqe:

Interesserer man sig for MLM ser man fordelen i at åbne et helt nyt marked.

Just my 10-cents :-)

Mvh. Michael

Hej Michael, der må jeg sgu tilstå at jeg ikke er enig, et nyt marked skal skabes, dvs. der skal laves et stort benarbejde for at skabe interessen. Hvorimod markederne hvor mange MLM firmaer er nu, er markeder hvor kunder findes i meget store mængder. Man skal ikke lære "kunder" at købe gryder, potter, tupperware, plastre, creme, sunde drikke m.m.

I mine øjne handler det om marked, potentiale, konkurrenter og team. Jeg ved ikke hvordan man kan måle den mærkbare effekt på motorer, men jeg ved at hvis man køber en tandpasta, en creme, en shampoo osv...så kan man hurtigt se eller mærke en virkning....rene tænder, mindre lugt ;) og folk gider være i stue med en 

Mvh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Michael, fedt hvis det virker.

For nogle år siden hørte jeg om en pille man kunne putte i tanken, som skulle give en bedre forbrændning og derved bedre økonomi. Jeg har aldrig selv prøvet det. 

Lad os få flere mlm'ere på det danske marked.

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Martin Staunfeldt:

Super Michael, fedt hvis det virker.

For nogle år siden hørte jeg om en pille man kunne putte i tanken, som skulle give en bedre forbrændning og derved bedre økonomi. Jeg har aldrig selv prøvet det. 

Lad os få flere mlm'ere på det danske marked.

jep flere forskellige MLM firmaer har forsøgt sig med denne produkt kategori 

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Miqe:

Interesserer man sig for MLM ser man fordelen i at åbne et helt nyt marked.

Just my 10-cents :-)

Mvh. Michael

Hej Michael, der må jeg sgu tilstå at jeg ikke er enig, et nyt marked skal skabes, dvs. der skal laves et stort benarbejde for at skabe interessen. Hvorimod markederne hvor mange MLM firmaer er nu, er markeder hvor kunder findes i meget store mængder. Man skal ikke lære "kunder" at købe gryder, potter, tupperware, plastre, creme, sunde drikke m.m.

I mine øjne handler det om marked, potentiale, konkurrenter og team. Jeg ved ikke hvordan man kan måle den mærkbare effekt på motorer, men jeg ved at hvis man køber en tandpasta, en creme, en shampoo osv...så kan man hurtigt se eller mærke en virkning....rene tænder, mindre lugt ;) og folk gider være i stue med en 

Mvh Martin

helt enig det er væssentligt nemmere at bygge en forretning med et ældre vegetableret firma I ryggen end med et nyt firma - groundfloor er bestemt ikke for børn og slet ikke rookies :)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Interesserer man sig for MLM ser man fordelen i at åbne et helt nyt marked.

Just my 10-cents :-)

Mvh. Michael

'

Interesserer man sig for pyramidesalg ser man fordelen i at åbne et helt nyt marked.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)