Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidste nyt om iværksætterselskab (IVS)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror rigtig mange anmelder skydes til hjørne fordi folk ikke kan finde ud af det. Jeg kan kun se 52 ivs under stiftelse... kan du se flere - hvordan?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

52 svarer meget godt til det jeg ser - men jeg har registreret 4 færdige ivs'er på 8 dage.....

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

80 i dag og fortsat ingen af mine fra mandag på listen !!! der ligger vist en pukkel hos styrelsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker betænkeligt at Erhvervsstyrelsen knap og nap kan registrere 1 IVS om dagen?

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tese: Det hele sejler. Folk laver 1.000 fejl. Der mangler dokumenter & styrelsen laver stikprøver på egenerklæringer. Alt foregår jo i et andet tempo. Folk svarer ikke fra deres anmeldte mailadresser etc. etc.

Eksempel: Jeg kan ikke få "forhåndsgodkendt" min formulering af min advokaterklæring om kapitalens tilstedeværelse... Styrelsen tager stilling fra sag til sag. Og det til trods at formuleringen stammer fra webreg systemet som jeg har kopieret. Med andre ord: de vil ikke forhåndsgodkende, at den erklæring de selv har udformet, er god nok.

Mageløst.

Til dem, der ønsker IVS: er du i det mindste tvivl om du kan hitte ud af det, så få dig en rådgiver med erfaring. Vi har modtaget bestillinger mellem 4 - 6 gange i timen... fra 0830 - 1930 !!!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)