Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender det kombinerede spil/aktie/network marketing-firma Wenyard.com ? :)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:

Så du mener fortsatt at det er aldri en MLM-distributør som har løyet til en potensiell ny forhandler om produktene eller inntektsmulighetene?

nu har jeg svaret på det spørgsmål to gange. Det var ikke det jeg sagde ! Tag dig nu lige sammen og læs hvad jeg RENT FAKTISK SKRIVER ! ( eller måske et dansk kursus!) 

4brooker:

Det norske lovverk er i likhet med det danske harmonisert etter EUs direktiver og WMI er også et pyramidespill etter det danske lovverket.

Det er det sandsynligvis ! Igen læs hvad jeg skrev, uden at have indgående kendskab til WMI, så ser det Umiddelbart overordentligt svært ud at over gå sin upline med det system ! 

4brooker:

Ingen penger beveger seg nedover i strukturen i et MLM-selskap, alt beveger seg oppover selv om man skulle tjene mer enn sin downline. (Det teoretiske unntaket er hvis det i en tvungen matrise plasseres noen under deg som noen over deg har vervet). Eller er det i ditt MLM-selskap slik at du mottar provisjon på salg som din upline gjør? 

øh ja det sker fra tid til anden at jeg gør det :), modtager provision på min uplines arbejde. FAKTISK ! Men det er ikke der den ligger. 

I et MLM selskab går hovedparten af omsætnings provisionen der hen hvor aktiviteten (salget) er foregået og kun en relativt lille del sendes op over ! 

....min kære norske ven, jeg lurker debatten her for min del, ikke fordi at den ikke er væsentlig, men fordi at jeg ikke gidder at spilde min tid på at debattere med dig når du ikke engang gidder besvære dig med at læse hvad jeg skriver. 

Ha det godt go held og lykke ! 

PS: smil lidt mere så lever du længere :)

Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias.

Det her er ikke en reklame for et nyt Network Marketings firma....som jeg kan se andre bruger her inde....:-(

Brug lige 14 min på denne video her: http://uffekirkegaard.dk/video/

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Fra  www.clubsmartlife.com/?ThomasCSL Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)