Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for hjælp til ny opstart af salon.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer, jeg har endnu et spørgsmål. Jeg har nu fundet lokale til min salon som både bliver til dame/herre behandlinger. Og der er lige nu ombygning i lokalet og vi regner ikke med at åbne før om en månedes tid- så kommer mit spørgsmål skal jeg gå ind og registrere mig på virk.dk nu eller først når jeg har åbnet? Også en anden ting har brug for en god og billig revisor som er tæt på salonen (Taastrup) så der ikke er meget kører tid imellem. På forhånd tak :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal ha en virksomhed op at køre med moms, og jo foretage indkøb osv så skal du bare stifte virksomhed med det samme, så kan du bogføre dine indkøb så snart du har fået dit momsnummer. Læs om at starte i simpel form http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html  og om moms og skat i starten http://johnhannover.blogspot.dk/2013/12/helt-basalt-om-moms-og-skat-for.html 

Tag også og få skabt den bankkonto du vil ha brug for, uanset det er en personlig konto eller erhverv og overvej om du skal kunne tage mod betalingskort, hvor du nok skal ha en nets aftale, som tager tid og KAN koste noget sikkerhedsstillelse. Google nets aftale

Revisor kan du søge 3 gratis uforpligtende tilbud på www.agera.dk og beskrive det er til salon - dame og herre i tåstrup nystartet og du ønsker en i nærheden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hurtig svar det var guldkorn Yes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)