Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde på iværksætteridé 3-6 mdr. i udlandet – men hvilket EU-land?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Flamboyanten:

Tak for god info. Priserne lyder rimelige. Det vil jeg tage en snak med min bror om. Kan du fortælle noget om, hvad det koster om måneden at leje/lease bil der (en bil som fx Citroen c1 1,4, Citroen c3, Toyota Aygo eller lignende), selvfølgelig ved en udlejer, der har orden i tingene? Jeg kan selvfølgelig godt se nogle priser på nettet, men det er jo listepriser, så måske kan du give et lidt bedre praj.

Mvh. Kristina

 

Jeg samarbejder lidt med Ibrahim fra http://www.alanyatransfer.com/en/alanya-rent-a-car

Han ejer firmaet, og kan helt sikkert give dig nogle gode priser ( jeg husker desværre ikke priserne).

Igen, specielt uden for juli/september er der stille i byen og alt kan købes billigt/billigere :)

 

 

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg samarbejder lidt med Ibrahim fra http://www.alanyatransfer.com/en/alanya-rent-a-car

Han ejer firmaet, og kan helt sikkert give dig nogle gode priser ( jeg husker desværre ikke priserne).

Igen, specielt uden for juli/september er der stille i byen og alt kan købes billigt/billigere :)

 

Tak for hjælpen i hvert fald Smile

Mvh. Kristina

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er Scootere jo også et godt alternativ til billeje..

 

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Ellers er Scootere jo også et godt alternativ til billeje..

 

Ja, helt sikkert. Og så kunne man leje bil de gange, hvor man gerne vil køre rundt i landet og udforske. Smile

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit kendskab til Kroatien er vist ikke stort nok til at kunne anbefale en by. Brugte selv størstedelen af tiden i Porec, og det var ret fint. Okay priser på restauranter, godt vejr og en trafik hvor man ikke blev slået ihjel.

Skal det være rigtigt billigt kan I slække lidt på kravene og finde den indre eventyrer frem også daffe til Indien. Ved godt det er langt fra hvad I har snakket om, men min kæreste og jeg boede i en fin 2 værelsers lejlighed til 700 kr/måneden, brugte ca 50 kr om dagen på mad samlet selvom vi spiste alle måltider på restaurant, og transport er okay billigt... Samlet brugte vi under 20.000 kr på 5 måneder for to mand så pengene rækker langt... Men man er godt nok også langt væk hjemmefra :)

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Fredslund Hansen:

Mit kendskab til Kroatien er vist ikke stort nok til at kunne anbefale en by. Brugte selv størstedelen af tiden i Porec, og det var ret fint. Okay priser på restauranter, godt vejr og en trafik hvor man ikke blev slået ihjel.

Skal det være rigtigt billigt kan I slække lidt på kravene og finde den indre eventyrer frem også daffe til Indien. Ved godt det er langt fra hvad I har snakket om, men min kæreste og jeg boede i en fin 2 værelsers lejlighed til 700 kr/måneden, brugte ca 50 kr om dagen på mad samlet selvom vi spiste alle måltider på restaurant, og transport er okay billigt... Samlet brugte vi under 20.000 kr på 5 måneder for to mand så pengene rækker langt... Men man er godt nok også langt væk hjemmefra :)

Mange tak for svar. Smile Indien bliver det nok ikke lige i denne omgang, bl.a. fordi det også skal være nogenlunde lige til at rejse frem og tilbage nogle gange, såfremt man skulle få brug for det. Men når vi er lidt mere vante til at rejse længe, så kan det være, det bliver relevant.

Mvh. Kristina

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bliver relevant på et tidspunkt skal I være velkomne til at smide mig en besked eller en mail, så skal jeg nok øse ud af mine erfaringer med Indien :D

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Fredslund Hansen:
Hvis det bliver relevant på et tidspunkt skal I være velkomne til at smide mig en besked eller en mail, så skal jeg nok øse ud af mine erfaringer med Indien :D

Tusind tak :)! 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)