Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, Sende pakker, Breve osv. Pris, Labels, kasser osv.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten.

det lyder som en plan tror der bliver løsningen, smider du din faktura i samme lomme?

mvh

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mener med flere informationer er dit forventede ordreantal, ordre vægt, har du selv lager plads derhjemme eller skal du ud og lege osv.

Det er jo altsammen noget der i høj grad influere på dit valg af forsendelsesløsning.

Det kan være enormt nedslidende for et forhold at pakke pakker på køkkenbordet hver dag, så glider hverdag og arbejde sammen. Har været der i 3 måneder og det er ikke sjovt.

Til det med lagerhotel er det en dyr løsning, specielt såfremt du har et behov for at se varerne og kunne svare på detaljer omkring dem. Et lagerhotel ligger jo sjældent tæt på, hvor du bor. Skal du derfor besigtige dem, skulle varerne først forbi dig, hvorefter du sender dem til hotellet? Det er fordyrende og gør din supply chain lang.

Hop du på den billige løsning og find 50-100m2 du kan lege et sted, koster ikke ret meget når det ikke er forretningslokaler.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop hvor jeg sælger secondhand-tøj, www.secondhand-festtoej.dk

Jeg har købt 4 forskellige meget holdbare forsendelsesposer, så har jeg købt følgeseddel klisterpose og ang. porto, så

har jeg bare købt en masse frimærker, som jeg ligger inde med derhjemme.

Jeg sender kun igennem post danmark, og jeg sender som B post, Maxibreve.

Nogengange får jeg udprintet følgeseddel så putter jeg den i følgeseddel pose, ellers kan jeg også godt finde på bare at skrive til og fra på en seddel som passer ind i følgesedde pose.

Jeg har været igang med webshoppen i godt og vel 1 år.

mange hilsner Else

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej - jeg har noget rigtig pænt brevpapir, som jeg synes kunderne skal se, så jeg lægger regningen i pakken/kuverten - helst øverst, så kunden ikke skal lede efter den.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lyst

Jeg har lige et lille tilbud til dig :-)

Vi driver webshoppen billigEmballage.dk, og vi sender gerne lidt prøver på forsendelseslommer og postordre poser til dig. Så kan du eventuelt prøve med disse for at se om det er en løsning for dig. Bare send en mail til vores support med leveringsadresse, så ordner de det :-)

Med hensyn til lagerhotel, så må jeg give de andre ret. Vi driver også et lagerhotel, og vi anbefaler altid at man starter lidt op i kælderen selv. Af flere årsager. For det første kommer man først rigtig til at kende sine produkter når man pakker dem hver dag. For det andet kan det være dyrt, og du ved ikke hvilke krav du skal stille til dit lagerhotel før du har fået lidt erfaring.

Vi har tidligere taget imod nystartede webshops som kunder på lagerhotellet. Men det gør vi helst ikke mere. Vores erfaring er at kun kunder som er etableret, får noget udbytte af at kommer på lagerhotel. Og det skal helst være en win/win for kunderne også.

Så start lidt hjemmefra, og kontakt et nærliggende lagerhotel når du har mellem 2 og 5 ordrer om ugen.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lyst

Det er en rigtig god løsning fordi du som webshop ejer ikke bliver bundet til at bruge din dyrebare tid på at pakke ordrer, varemodtage samt kører daglige ture på posthuset. Du kan i stedet fokusere på at drifte din webshop, og sørge for, at den bliver en succes. 

Vi tager kun 55 kr. pr. ordre incl. fragt, emballage samt pick-and-pack. 

Derudover opkræver vi (for webshops) et abonnement på 299 kr. Dette abonnement dækker vores udgifter i forbindelse med integration til webshop, adgang til vores administrationsmodul (klik her for screenshots), hvor du får en masse gode features, som hjælp til bestillingsforslag, alerts hvis en vare er gået i nul, alerts hvis der en ordre ikke kan sendes, fordi en eller flere varer er udsolgt. Du får 100% varehistorik, således du for hvert enkelt varenummer ved et enkelt klik opnår fuld varehistorik for både varemodtagelser og ordreafgange. 
Derudover dækker abonnementet også lagerleje samt varemodtagelse. Der er altså ikke pålagt et gebyr hver gang vi skal modtage varer til lageret, ligesom at den plads du benytter på lageret er inkluderet i abonnementet - uanset hvor meget dine varer fylder.  

Derudover ser jeg det som en stor fordel for en webshop at vores deadline for afsendelse af ordrer er kl 21 på hverdage - det vil være svært/umuligt for en mindre webshop at tilbyde samme service overfor deres kunder. 

For lige at runde en af vil jeg på baggrund af egne erfaringer - jeg selv drevet webshop i over 10 år - sige, at jeg ved, hvor stor en belastning det er for en webshop at skulle håndtere lager- samt ordrehåndteringen. De fleste nyopstartede webshops er iværksat af flittige iværksættere, som har et fuldtidsarbejde at passe ved siden af webshoppen. For dem er det en stor udfordring at skulle nå hjem og pakke ordrer, varemodtage, passe kundeservice - ikke blot et par gange i ugen, men hver eneste dag året rundt - også når familien gerne vil på ferie.

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Super indlæg. Det foregår nemlig sådan :)

Venlig hilsen

Simon Jensen

C/o Joinsport

Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Jeg har sendt en mail til info@xxxx

Jeg er enig med dig i at man netop lærer produkterne at kende, samt man lærer det selv at sende og have med det hele at gøre, samt kende hvad man vil kræve af eventuelle lagerhoteller og hvor meget man har behov for at blive aflastet.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  BOX2DAY ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan varmt anbefale dig at kigge forbi transport portalen -  www.box2day.dk her har du mulighed for at lægge dine fragt opgaver i udbud ganske gratis og indenfor 24 timer får du de bedste tilbud, her kan du også søge på de billigste priser på emballage fra forskellige leverandører.

De bedste hilsner

Brian Siig   

Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Juhl:

Hej Lyst

Det er en rigtig god løsning fordi du som webshop ejer ikke bliver bundet til at bruge din dyrebare tid på at pakke ordrer, varemodtage samt kører daglige ture på posthuset. Du kan i stedet fokusere på at drifte din webshop, og sørge for, at den bliver en succes. 

Vi tager kun 55 kr. pr. ordre incl. fragt, emballage samt pick-and-pack. 

Derudover opkræver vi (for webshops) et abonnement på 299 kr. Dette abonnement dækker vores udgifter i forbindelse med integration til webshop, adgang til vores administrationsmodul (klik her for screenshots), hvor du får en masse gode features, som hjælp til bestillingsforslag, alerts hvis en vare er gået i nul, alerts hvis der en ordre ikke kan sendes, fordi en eller flere varer er udsolgt. Du får 100% varehistorik, således du for hvert enkelt varenummer ved et enkelt klik opnår fuld varehistorik for både varemodtagelser og ordreafgange. 
Derudover dækker abonnementet også lagerleje samt varemodtagelse. Der er altså ikke pålagt et gebyr hver gang vi skal modtage varer til lageret, ligesom at den plads du benytter på lageret er inkluderet i abonnementet - uanset hvor meget dine varer fylder.  

Derudover ser jeg det som en stor fordel for en webshop at vores deadline for afsendelse af ordrer er kl 21 på hverdage - det vil være svært/umuligt for en mindre webshop at tilbyde samme service overfor deres kunder. 

For lige at runde en af vil jeg på baggrund af egne erfaringer - jeg selv drevet webshop i over 10 år - sige, at jeg ved, hvor stor en belastning det er for en webshop at skulle håndtere lager- samt ordrehåndteringen. De fleste nyopstartede webshops er iværksat af flittige iværksættere, som har et fuldtidsarbejde at passe ved siden af webshoppen. For dem er det en stor udfordring at skulle nå hjem og pakke ordrer, varemodtage, passe kundeservice - ikke blot et par gange i ugen, men hver eneste dag året rundt - også når familien gerne vil på ferie.

Undskyld at jeg bruger denne tråd, men jeg faldt lige over dette indlæg, og jeg synes at Weship lyder interessant, men...

Jeg kan ikke finde denne løsning til 299 kr. om måneden på jeres hjemmeside. Jeg ved ikke om det er jeres side, som driller lige nu, eller om det er mig, som ikke kan finde rundt, men den eneste løsning jeg kan finde lige nu er denne:

Iværksætter-pakken

DKK 60 pr. ordre

Ingen krav til antal ordrer
Abonnement 999 DKK/mdr.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)