Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Festproblemer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.
Vi er to drenge, som har fået en god idé synes vi selv.

Idéen går ud på, at stå for alt det besværlige der er med privat fester. 

Dvs. Salg af alkohol, Dj, oprydning, samt fest spil (beer pong, bong, kortspil mm.)

Vi er lidt i tvivl om konceptet, og hvordan det hele lige skal hænge sammen.

Håber i vil give os nogle gode råd.

På forhånd tak! 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes da, at I skal tage en lang dialog om, hvad det er for et produkt at I vil tilbyde folket. Som jeg umiddelbart husker mine unge dage, kan jeg ikke få øje på behovet for de oplistede ydelser.

Normalvis har man da ikke salg af alkohol til privatfester?, plejer man ikke selv at tage med? Hvad var jeres tanker med festspil?

Alt i alt tror jeg, at det er en rigtig stor udfordring, at kunne tjene penge på, set i lyset af at segmentet, iforvejen ikke har ret meget at gøre med.

Mit indlæg her, skal ikke ses som en lysseslukker, men at der er meget at I skal arbejde med. Jeg vil anbefale jer, at I starter med at opliste de ydelser I kan tilbyde (som i faktisk har gjort), og efterfølgende overveje om det er noget I selv ville betale for.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret.
Med hensyn til privat fester havde vi tænkt på 18 års fødselsdage, Efterskole fester og lign.
Vi har tænkt på, at det skal være gratis, at bestille os, og at vi vil tjene penge på at sælge alkohol og DJ.
 

Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Dinbar.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TeglgaadogMøller 

Jeg driver en lign virksomhed og kan nok hjælpe lidt med nogle af de spørgsmål i nu kunne have :) 

Godt nytår 

Mvh 

Matias 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

At sælge alkohol kræver nok en spiritusbevilgning og den skal i lige ansøg om inden i sælger.

Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar Matias :) 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

At sælge alkohol kræver nok en spiritusbevilgning og den skal i lige ansøg om inden i sælger.

En væsentlig tilføjelse er at personen der får alkoholbevillingen skal være fyldt 25! Hvis personen er uddannet indenfor branchen kan den dog opnåes som 23 årig. Det lyder ikke helt som om at trådstarter nødvendigvis kan opfylde dette, derudover skal virksomheden registreres hos fødevarestyrelsen, og der skal tages et næringsbevis også. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)