Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.redningsgruppen.dk/ erfaringer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har været igang med at undersøge markedet for vejhjælp. Tidligere har jeg brugt DAH, men kan se at der er kommet et nyt firma ved navn Redningsgruppen A/S - findes der erfaringer herinde, med virksomheden?

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sten

Der findes nogle stykker og de store er falck Dah idag SOS, også så er der dkassistance.dk de dur og go service og hurtigt hjælp :)

Michael

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er jeg skam klar over, men prisen på Redningsgruppen er 50% af Falck og DAH, derfor efterspørger jeg erfaringer.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja okay, jeg ved at falck og Dah kæmper om kunder helt vildt og giver nogle internet vilde rabatter, men i bund og grund giver man nok lidt det samme,  og sige hvem der er bedst er ens egen erfaring, er det privat eller firma du skal bruge 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

nagaland:
Nå ja okay, jeg ved at falck og Dah kæmper om kunder helt vildt og giver nogle internet vilde rabatter, men i bund og grund giver man nok lidt det samme,  og sige hvem der er bedst er ens egen erfaring, er det privat eller firma du skal bruge 

Jeg er skam ikke ude efter hvem som er bedst, men hvem som er billigst, og kan leverer varen, når jeg har brug for det. Det er både til privat og firmabil.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sten Krog:
Jeg er skam ikke ude efter hvem som er bedst, men hvem som er billigst, og kan leverer varen, når jeg har brug for det. Det er både til privat og firmabil.

Billigst hænger som regel ikke sammen med dem som kan levere varen. Vil anbefale dig at bruge Falck til din firmabil så du kan få en tidsgaranti på hvor hurtig de er fremme.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Billigst hænger som regel ikke sammen med dem som kan levere varen. Vil anbefale dig at bruge Falck til din firmabil så du kan få en tidsgaranti på hvor hurtig de er fremme.

Jeg er tilbøjelig til at holde med dig. Sagen er bare den, at bilen er sprit ny, så chancen for der sker noget er minimal...

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det jeg enig i jeg kan skaffe dig en pris hvor din firma og privat bil er med og give dig 3 mdr gratis oveni det år, hvis du vil kan jeg mail dig prisen 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sten

Du kan roligt benytte dig af redningsgruppen

www.rgdk.dk

De er ikke alene gode, men får også max point i Trustpilot, og de er fremme inden for max 1 time

go dag

Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)