Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt er næsten på plads, undtagen betalingsystem

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Smarte Sager Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere :-)

Jeg er nu næsten færdig med mit første projekt, som er en webshop med nye interessante gadgets og tilbehør.

Mangler dog et betalingsystem.. Har kigget på www.kortgebyr.dk  men jeg er stadig lidt i tvivl om hvilket som passer bedst til mit behov

- Regner med at sælge omkring 50-100 produkter om måneden til en pris på omkring 100 kr,-. Jeg har overvejet epay, da jeg personligt synes det er en nem og overskueligt system at betale på. 

Hvilken udbyder kan i andbefale, og burde jeg overveje både at have dankort, mastercard, visa osv? Skal man ikke også have en bestemt aftale med nets

Håber i kan hjælpe! 

V.h. Nicklas :-) 

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Smarte Sager Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe? :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Personligt vil jeg ikke betale via epay. Jeg synes at en hjemmeside med respekt for sig selv skal tilbyde betaling via betalingskort - visa - dankort osv.

Jo, det kræver en aftale med nets (ved ikke om der er andre der udbyder sådan aftale)  og det koster 3000 kr (tror jeg nok jeg betalte i sin tid) for at komme i gang og så er der en årlig omkostning på 1000 kr (du må ikke lige hænge mig op på beløbene)

Hvis du regner med at kan sælge for mellem 5-10.000 om mdr, så burde der også være økonomi til en ordentlig betalings aftale

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklasbach:
Hvilken udbyder kan i andbefale, og burde jeg overveje både at have dankort, mastercard, visa osv? Skal man ikke også have en bestemt aftale med nets?

 

Hej Nicklas.

Den nemmeste betalingsløsning er at du oprette med http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light.aspx

som dine kunder kan betale med ren Dankort og alle andre betalingskort. Du skal ikke stille bankgaranti som hos Nets.

Det ta ca. en halv time at oprette uden ansøgning, og du vil være klar til at modtage betaling med det samme.

Mvh. og Godt Nytår

Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke eWire. Jeg kan godt se at det er billigt at komme i gang med eWire, men jeg er lidt luren over deres priser på netbetaling - 1,10 + 2,45% af summen - det kan godt løbe op

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Smarte Sager Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene! 

Grunden til jeg ikke har valgt Ewire, skyldes at det ikke fungere med systemet Shopify.. æv æv.  

Så alternativet på være epay, eller quickpay. Ingen der ved hvad aftalen med nets præcis koster? 

Hilsen Nicklas

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:
Personligt vil jeg ikke betale via epay. Jeg synes at en hjemmeside med respekt for sig selv skal tilbyde betaling via betalingskort - visa - dankort osv.

Tror du blander ePay sammen med noget andet.

Nicklasbach:
- Regner med at sælge omkring 50-100 produkter om måneden til en pris på omkring 100 kr,-. Jeg har overvejet epay, da jeg personligt synes det er en nem og overskueligt system at betale på. 

Epay's "Light" løsning vil være en god start for dig, så vil du kunne tage imod VISA/Dankort. Du vil altid kunne opgradere til deres "Pro" pakke når du mener der er behov for dette.

Med venlig hilsen Mikael

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:
Jeg kan godt se at det er billigt at komme i gang med eWire, men jeg er lidt luren over deres priser på netbetaling - 1,10 + 2,45% af summen - det kan godt løbe op

 

Hej.

For hver 100,00 kr. salg koster betalingsgebyr = 3,55 kr.

Du skal ikke stiller bank garanti på 25.000,- kr. plus 3000,- kr. i oprettelse, og ansøgnings frist på ca. 100 dage.

Mvh. og Godt Nytår

Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nets priser:

http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/Documents/dankort/Dankort-prisliste-oevrig-handel.pdf

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)