Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig! Skal i gang

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke råde dig til at gå ind i den branche. Det er et sted som allerede har alt for meget konkurrence, og du får ingen chance til at få et navn. Du vil ikke kunne være billigere og leve af det. Ja, du kan købe covers til ca 10kr incl alle afgifter osv, men hvis du sælger dem til 20kr med moms, så skal du sælge en million af dem for at kunne leve af det Så mange covers sælger man altså heller ikke. Uanset hva du gør tror jeg du vil være heldig hvis du kunne sælge 1000 om året. Men hvad hjælper det når du måske skal købe 10.000?

Mit bud ville være og kigge på sider som Alibaba, eller Aliexpress, som er deres søsterside og tillader køb af 1stk. Se om du kan finde andre produkter du kunne tænke dig og arbejde med, men i en branche der ikke allerede er fyldt op med alt for meget konkurrence.

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

andre må tage stilling til om det er en kopi og om den er korrekt sikkerhedstest og mærket, MEN er det inden for EU, ja så må du godt købe dem og videresælge dem så længe du ikke kunne forvente at omsætte for (sælge for) over 50.000 kr på 12 mdr. Du importerer så og betaler moms i det land i EU du køber fra, og skal ikke lægge moms på selv og kan aldrig trække noget moms fra

Du må derimod slet intet købe uden for EU uden at være importregistreret og for at blive det skal du ha CVR og for at få det skal du være MINDST 15 og selv da skal du søge statsamtet om tilladelse til at stifte virksomhed og dine forældre skal garantere at overtage dine virksomhedsforpligtelser læs: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html  Jeg synes deres shipping side tyder på, at de sender fra Kina

Du skal indberette dit overskud til skat lige fra kr 1, det med 50.000 kr er grænsen hvor du skal være momsregistret så snart du kan forvente at nå en sådan omsætning læs http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html 

Er det noget med køb fra asien, skal du i alle fald mindst vente til du er 15 ellers findes muligheden - men det er ikke let at tjene på du

godt nytår John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

men John Hannover mange skriver at de mener at man skal bruge alibaba.com eller aliexpress.com

og efter jeg har været inde og kigge lide rundt, kan jeg se det er dollers man handler med, så kan jeg bare ikke forstå at alle anbefaler at bruge de hjemmesider når de er uden fra EU

kh. anton

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

men John Hannover mange skriver at de mener at man skal bruge alibaba.com eller aliexpress.com

og efter jeg har været inde og kigge lide rundt, kan jeg se det er dollers man handler med, så kan jeg bare ikke forstå at alle anbefaler at bruge de hjemmesider når de er uden fra EU

kh. anton

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

TheSpechtBoy:
Jeg vil også bare tjene lidt lommepenge ved siden af:-) Stort Stort bliver det nok ikke.

Hvis du vil tjene lommepenge, så find på noget andet. Det giver langt mere at være flaskedreng i supermarkedet, køre med aviser eller noget i den stil.

Du skal starte en virksomhed/webshop fordi du brænder for det, og synes at det er rigtigt spændende. I meget lang tid efter opstart vil du være nødt til at tage de penge du tjener, og geninvestere dem i virksomheden. Eks. til at købe nye varer for, betale hosting, diverse nødvendige abonnementer, markedsføring etc. Jeg tror ikke at der er mange virksomheder der begynder at trække penge ud til løn, andet end småpenge, de første 6-12 måneder. Altså medmindre det er en konsulentvirksomhed eller lign. hvor man "bare" sælger sine timer, eller medmindre man allerede fra start har et solidt kundekartotek.

Mvh Carsten

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også overveje at finde nogle danske webshops der sælger produkter du finder interessante og som har et affiliate program. På denne måde kan du lære hvad der skal til for at markedsføre og sælge et produkt online, uden selv at brænde inde med et varelager som du måske ikke kan få solgt. 

Kan du få succes som affiliate vil jeg vove at påstå at du efterfølge vil kunne starte din egen webshop og få succes med den. Chancerne er i ihvertfald langt større da du så har en god forståelse for hvad det vil sige at markedsføre og sælge produkter online. Der er masser af gode steder at læse om affiliate og markedføring online (f.eks. smartpassiveincome.com) - så det er bare med at komme i gang :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 04:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint at have gå-på-mod i din alder, det er der vist ikke mange der har. Men jeg vil stort set holde med størstedelen af svar du har fået. Hvis jeg var dig så ville jeg lave en hjemmeside som kan skaffe forskellige produkter og hvor de kan bestille fra. Så ville jeg lave en aftale med forskellige andre Webshops om, at du kan indtaste bestillinger ind, de sender varer og fikser betaling og så får du en kommision.

Hvis du ser en indkøbspris på et eller andet, et sted på nettet til - lad is sige 10 DKK - så havner den ofte i forbrugerens hænder til måske 50 DKK eller mere/mindre. Det ser voldsomt billigt ud og du tænker sikkert "hold-da-op en masse penge jeg kan tjene...".. Men ak nej, sådan hænger det ikke altid sammen. Du skal måske afregne afgifter (told), moms hvis omsætninger overstiger grænsen osv. Du skal lave regnskab, gemme bilag, vedligeholde dit varelager, financiere dit varelager, købe printer, papir, blyanter og jeg ved ikke hvad.

Bliv fri for besværet og start som kommisions-modtager med en lønseddel til dit skattekort; det må du fra du er 13 år gammel. Hvis du så stadig efter et år eller to brænder for idéen om at bygge en virksomhed op så er du om et par år den erfaring rigere.

Det er sjovt og spændende at have sin egen virksomhed men man skal ofte sørge for at købe masser af isterninger og putte ned i maven for man skal kunne forholde sig helt "cool" selv når der er press på.

Men pøj-pøj med idéen.

vh
Rainer

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)