Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis TV er det det nye?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt lige over et affiliate system som tilbyder gratis TV i hele verden. Spørgsmålet er om det er fremtiden og om det er noget der kan ændre de danske TV kikkeres vaner?

Det er gratis og faktisk kan man tjene en ekstra skilling, nemlig 10 % af reklame indtægterne, hvis fx din nabo ser TV og du har henvist ham til siden. 

Det er først den 11 januar TV programmerne går i luften, men man kan registrere sig i dag.

Jeg vil gerne høre din mening om du tror dette er fremtidens TV vi ser her. 

Du kan se lidt video her og evt. registrere dig hvis du vel.    http://giantcinema.com/

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler i høj grad en liste over hvilke programmer man kan se, lader jo til at de har mere travlt med at fortælle at man kan tjene penge når man får andre til at skrive sig op, end de har med at fortælle om deres indhold. Jeg er ligeglad med at tjene 10 % af ingenting fordi de ikke leverer noget folk gider at se.

Jeg betaler gerne for at se tv på nettet og vælger ud fra hvem der har det indhold der passer til mig, og vil helst ikke forstyrres af reklamer.

Så for mig at se er det en dødsejler.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du have ret i men man må da håbe jo flere der er tilmeldt jo bedre aftaler kan de lave. Derfor har de måske valgt ikke at annoncere om programmer før de går i luften. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det fokuserer de alt for meget på "tilmeld en bekendt og tjen en skilling", og alt for lidt på produktet. Hvis de leverer et godt produkt behøver de jo ikke lokke med penge.

Har igennem de sidste 10 år set mange af de der, tjen penge hver gang din nabo ser en reklame produkter uden at have oplevet en eneste der har været en succes. Derfor forudsiger jeg også at dette fejler... Men jeg kan jo tage fejl.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PS. desuden så bryder jeg mig ikke om ideen med at anbefale mine venner noget for at få penge. Er det et godt produkt fortæller jeg det til sådan ca alle jeg kender, selvom jeg ikke får en krone for det. Er det ikke et produkt der er værd at tale om, så hjælper tilbudet om småpenge ikke på det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)