Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dilemma: Webshoppen eller varerene først?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,
Roder med tanken om at starte en netbuktik. Jeg har dog et dilemma.. Er det smart at man har varer og leverandører mm. på plads først, eller er det bedre at have en hjemmeside oppe og kører først?
Håber i vil hjælpe ! :)  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det siger vel næsten sig selv - hvis du ingen varer har, hvad skal du så med en webshop?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte varer hjem først og solgte dem på allerede eksisterende sider så som Trendsales.dk bare for at se om der var i salg i det. Nu overvejer jeg at starte min egen webshop efterfølgende. Blot min ide :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har ingen praktisk erfaring med at have en shop eller sælge varer på nettet, men jeg ville også vælge at finde ud af om jeg overhovedet kan få varerne. Kan jeg det, ville jeg bestille dem og så se at få sat gang i opbygningen af en shop hurtigst muligt. Indtil da ville jeg forsøge at sælge varerne på QXL og den slags sider så du får lidt omsætning og måske endda dine første erfaringer med hvad din målgruppe efterspørger af varianter osv.

En webshop kan lynhurtigt sættes op rent teknisk, så det vil primært være indtastningen af produkter der kan være langsommelig, men det kan jo klares inden man har fået varerne også tænker jeg - så selv hvis varerne bliver forsinket og du har webshoppen klar inden de er kommet, så kan du være på forkant.

 

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, tak for svarene, jeg synes nemlig ikke det siger sig selv.. hvis det var tilfældet, havde jeg af gode grunde ikke spurgt.  

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er efter min mening heller ikke lige til. Jeg oplever flere kunder, der kan have problemer med at få leverandøraftaler uden at have website/webshop - fordi de måske ikke bliver betragtet så seriøst, når de ikke har noget at fremvise. Leverandøraftalerne er dog nemme at få, hvis der kan fremvises en shop.

Så hvis du allerede nu ved, at der findes leverandører, som du kan lave en aftale med, så er det bare at komme i gang med shoppen :)

Held og lykke.

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret, det er bl.a. den slags jeg synes man kommer ud for.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)