Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere Synes godt om-tilkendegivelser for side ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lige og kiggede på Facebook angående det at promovere en annonce eller en side, men er ikke sikker på jeg ved hvad det betyder - det er enormt lang tid siden jeg sidst har benyttet FB til at annoncere via. Der står følgende når jeg trykker på "Promover side":

"Få flere Synes godt om-tilkendegivelser for side"

Betyder det, at ud fra det givne budget, så betaler man kun per ny bruger der trykker på Synes godt om, eller betaler man per klik der kommer ind på siden uanset de trykker Synes godt om eller ej?

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, sådan er det slet ikke skruet sammen. 

Det er blot et tilbud om at oprette en Facebook-annonce for din side, for derved at skabe mere opmærksomhed. Du kan ikke betale dig til likes igennem Facebook. Der skal du andre veje.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt rigtig, at man ikke kan betale sig fra likes. Man får et estimat på hvor mange likes du får ud af din promovering. Eksempelvis får vi ved promovering af vores side for 414,- dagligt et sted imellem 98-387 likes.

Bunden af det estimat opnåes ALTID for os. Har du meget lidt aktivitet kan du ikke opnå så meget, men prisen vil heller ikke være så høj.

Har dog opfattelsen af at, Facebook er begyndt at kræve at man bruger flere og flere penge for at nå ud til de fans man allerede har betalt for. Vi kan ihvertfald se at pengene placeres langt bedre andre steder :) Med det sagt skal man ikke holde fingrene fra sociale medier, man skal bare have balance i markedsføringsbudgettet.

Tendensen med giveaways er meget på mode, vi har lavet lidt research og kan se at det er de samme mennesker der liker og deler på samtlige sider på Facebook. Kun 1% af dem handler. Så pas på og overvej hvad du vil opnå.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)