Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os din affiliatesucces i december

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Skal vi ikke lige se lidt affiliate succes fra julen?

Har haft en fin lille succes med et af mine affiliate sites her i julen:

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Så i alt 2497,48 + 565 = 3062,48 

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min største succes er en fordobling af decemberindtjeningen på et enkelt program:

I dec 2012 var indtjeningen 6.300,00 DKK

 

Som blev forbedret til 13.800 DKK for dec 2013.

.

Ligeledes er jeg glad for, at det stadigvæk er muligt at finde små nicher i 2013, hvor der virkelig kan konverteres. 135 klik på 4 måneder er ikke meget, men det har alligevel givet 7.200 DKK i kommission. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Olsen:

Så i alt 2497,48 + 565 = 3062,48 

Er det på dildo-priser du har skabt den omsætning, eller er der andre sider indblandet? (:

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

De 35,98 kr er fra en anden side end dildo-priser... Men resten er fra dildo-priser.dk :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se at jeg er blevet overhalet :)

Kom endelig med flere indslag med jeres indtjening :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det dog fedt at se konkrete tal på bordet! CoolDer er meget stor forskel på, hvad affiliate folk synes er 'at tjene godt'. For nogle er 200 kr om måneden en kæmpestor gevinst, mens det er tæt på at være en total fiasko for andre. Så, tak for at I lægger konkrete tal ud - det er meget inspirerende og værdifuldt at se. Et af mine sites har på affiliate-delen alene tjent knapt 2000 kr i december måned og det synes jeg er i småtingsafdelingen, men det er fint, fint i forhold til det arbejde jeg har lagt i siden. Jeg synes det er fantastisk at kunne bygge sites og se dem stige i værdi over tid. Her er et andet af mine seneste affiliate-projekter: lønberegner for deltid.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

larsholmgaard.dk:

Du kunne lave et værktøj, der beregnede, hvor meget man ville få i understøttelse som henholdvis medlem og ikke-medlem af en a-kasse. Brugeren kunne eksempelvis markere eventuelt ejerskab af bil, båd, hus, sommerhus  m.m., hvor systemet på en smarte måde visualiserede, at brugeren var nød til at realisere disse værdier, før brugeren ville være berettiget til kontanthjælp. Du kunne sammenholde nettoudgiften til akasse, mod antallet af måneder brugeren skal gå arbejdsløs, før der er skabt nulbalance. Du kunne også udpensle konsekvenserne ved et års arbejdsløshed, eksempelvis hvor meget opsparing det som minimum er påkrævet for at opretholde den nuværende levestandard. 

Summeret op, et værktøj der ganske klart viser, hvad der ville ske, hvis en bruger mistet sit job som henholdvis medlem og ikke-medlem af en a-kasse, hvor du inddrager så mange relevante parametre sim muligt. Det er først og fremmest noget tættere forbundet med en nytegning til en a-kasse, ligesom at værktøjet sandsynligvis vil kunne høste god (presse)omtale.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Lutter gode idéer

YES! Tusinde tak for dine idéer Casper! Du gør det sgu godt - jeg ser tit dit navn på de affiliate/online marketing sites jeg bruger. Thumbs up her fra!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Lars Holmgaard. Selv er jeg lige begyndt med min første affiliate-side, så det går stille og roligt fremad naturligvis. Men så er det rart at se nogle helt konkrete tal for dem der har succes så man kan blive lidt misundelig og have noget at stræbe efter :D

 

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)