Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kaldes det når man...?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har forstået det, så betyder B2B når en virksomhed der f.eks. producer tallerkner sælger sine produkter til en anden virksomhed, lad os sige; føtex og føtex sælger dem så videre til kunderene.

Men hvad kaldes det når Virksomhed sælger til en anden virksomhed, hvor varene ikke skal sælges videre til kunder? 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

B2b (business to business) er betegnelsen når 2 virksomheder handler sammen. Så det er også den rette betegnelse i dit tilfælde

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg det på plads.  Mange tak.

Et sidespørgesmål: Hvorfor skal man have et Login på sin website/shop når man forhandler B2B? 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste har det vel, så de er sikre på, at det kun er forhandlere der bestiller ting i shoppen. Hvis der var fri adgang til bestilling, kunne det jo være at Hans Hansen bestilte 2 tallerkner, hvor man normalt kun sælger af 1000 ad gangen..

Så for at udelukke private forbrugere vil jeg gætte på :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover er det heller ikke alle der er super glade hvis deres kunder kan se hvad de køber varen til. Hvis jeg sælger en vare til 1000 kr. der kostede 250 kr hos min leverandør så er det jo let for en af mine kunde, hvis han ved det, at sige at de vil have halv pris når han ved jeg stadig har et markup på 100%.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Men så behøver man jo ikke en decideret webshop :p?
Ville en website med produkterne (katalog) ikke være fint nok? Så kan andre erhvervskunder bestille fra en, via mail/telefon og betale med overførelsel?  Eller  det ikke en så god ide?

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan du kan sælge dine vare kommer 100% an på hvad du sælger. Der er virksomhedder der stort set bare sender et katalog til kunderne og andre der har den helt store IT-løsning. Trenden er nok at folk får mere og mere IT.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)