Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den korte succeshistorie om Marjoe

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Tillykke. Hvordan goer i mht kunde service, har i ansat en som kan alle de sprog ?

Nej vi har ingen ansat til kundeservice - Norge,Sverige og Tyskland er ikke noget problem sprogmæssigt - det bliver værre med Holland, så der kommer der nok noget mere google translate ind over til at starte med. - Jeg tror selv på et stort marked i Holland, og har også freelance ansat en hollænder som har studeret dansk på syddansk universitet, som indtil videre skal oversætte shoppen når den skal bygges op, og måske hjælpe med kundeservice, når vi ser hvordan det kommer til at gå.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Samosa:
Hvordan startede du  ?
Var det svært sælge til de samme priser som andre etableret webshops

Startede faktisk med lidt salg på QXL, og fik hurtig smag for salg på nettet, ret hurtigt tog jeg en demoshop på dandomain, og legede lidt med noget design og lagde lidt varer op, og syntes selv det så skide godt ud (Men man ville nok grine hvis man så det idag, og ærgeligt jeg ikke har screenshoot af det idag) - men min største gevinst er nok at jeg heldigvis blev lidt nørdet med SEO, og helt tilfældigt fandt et hæfte ved boghandleren hvor der stod "Bliv nr. 1 på Google" til kr 149 - det gennemlæste jeg i hængekøjen nogle sommerdage, og der blev jeg solgt, og tænkte at det vil jeg sgu prøve. - hvis ikke seoen er med, så får du ikke succes på nettet. (Dog er der mange andre parametre som gælder for google idag, end dengang, som jeg bla. har haft stor succes med i Norge.

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som jeg tit undrer mig over, er måske ikke så meget det at købe et domain navn til 45 kroner. og finde et webhotel til hjemmeside filerne.

Det er mere det med hvordan finder du en løsning på hvad du skal sælge?

Og hvordan finder du varerne hos leverandører i Danmark?

Og hvor mange penge bruger du på markedsføring, eller alternativ gratis platform?

Jeg er meget bekymret for de store udgifter til fragt og moms, lagervarer og alt det andet som ligger bagved som kan slå enhver person ihjel økonomisk på relativ kort tid horisont.

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne skrive lidt mere i trin for trin hvad du gjorder. Kunne være fedt.

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme, at du har været rigtig flittig. Har læst mange artikler på nettet om smykker og de var skrevet af dig/Jer
 marjoe 

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)