Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velcykel.dk – Hvad er skidt og kanel?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Fra  velcykel.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag, jeg lancherer min nye hjemmeside www.velcykel.dk, og søger jeres vejledning.

 

Så har du noget feedback til min nye hjemmeside www.velcykel.dk fx en portion fordærvelige ris, så er jeg dig dybt taknemlig for en ærlig kommentar.

 

Velbekomme

 

Morten Kirk Andersen.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

- Synes ikke om måden billederne skifter på forsiden, det ligner det hakker

- Bryder mig ikke om fonten på priserne

- "Pedel som du har lyst" - giver ikke mening

- Virker til at du nogen steder har prøvet at være sjov, men det virker ikke

- Jeg synes den meget mørkerøde farver simpelthen er for mørk. Det giver mig ikke lyst til, at købe en cykel

- Er navnet Velcykel eller Vel-cykler? I logoet er det første version og i teksten er den anden version

- De forskellige reklamebannere under teksten giver ikke mening og udviser ikke seriøsitet

- Siden loader meget langsomt, når man skal ind på en underside

- Når jeg trykker under produkter og "Velcykler", så får jeg bare en hvid side

- Hvor står der, at der "Ingen produkter" er, når jeg blot trykker på produkter?

- Din kontaktside virker ikke!

- Flere af dine undersider virker ikke

- Dine sociale medie knapper kan næsten ikke ses

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Danmark
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes personligt ikke at den røde går sammen med grøn.

Din pris font kan godt være svær at læse hurtigt, og krævede faktisk at jeg lige kiggede en ekstra gang.

Mange er dine billeder er pixelrede - altså det som om de er forstørret for meget op.

Syntes måske bunden af siden er meget rodet, og dine farver er meget mørke.

Det er også som om din indkøbsvogn ikke helt passer til din kasse tekst. I hvert fald ikke på min, der er de nemlig helt separeret. 

Korrektur læsning kunne være på sin plads :) 

Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Fra  velcykel.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for konstruktiv feedback fra jer begge :) 

Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Luli Love Spring Aps Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vil helt sikkert arbejde med farvevalget som nemt gør man overser kategori siden. 

Derudover nogle punkter jeg syntes i skal arbejde med:-)

1. Meget gerne en mere klar Kategori inddeling - Fx cykler - udstyr - værktøj osv. Det vil både hjælpe på overskueligheden og på din SEO optimering når i skal igang med den.

2. Jeg syntes i skal arbejde med en meget klar struktur på sitet og få nogle af de overflødige billeder osv væk og kun holde fokus på jeres produkter, værdier, indkøbskurv osv.

3. Jeres check out flow er alt for langt og burde kortes ned til max 2-3 steps - Og derudover fjerne unødvendige ting som fx indtastning af fødselsdagsdato osv. 

4. Jeres menu skal flyttes op på en mere central del af siden, da den gemmer sig lidt i bunden:-) - Og igen husk at kald tingene noget folk ved hvad er:-9

Mvh

Jonas

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fonten er ikke den samme under "Service & Kvalitet" og flere af de andre kategorier. F.eks. "Design & Gear."

Brug mere energi på teksterne. Du skal tænke på, at bare fordi en kunde gerne vil købe en el-cykel, er de ikke nødvendigvis eksperter. De skal have adgang til masser af god information om elcykler. Samtidig med at det selvfølgelig skal være let at købe en elcykel. Dvs. at teksten ikke skal stå i vejen for checkout.

Mangler forklarende tekst her:

- Design & Gear

- Om Velcykel.dk (i hvert fald genre præsentér teksten bedre)

- Mere tekst under de forskellige cykler.

Især sidste punkt virker vigtigt, da du sælger dyre elcykler. Du skal give kunder den nødvendige information på hjemmesiden. Hvis jeg skulle købe en elcykel, ville jeg søge et andet sted hen for at læse mere om de enkelte cykler. Måske ville jeg vende tilbage til jeres side, når jeg var klar. Måske ikke, og det er problemet.

Det ville være en kæmpe fordel for jer, hvis jeres side allerede indeholder relevant information. I skal simpelthen skabe et elcykel univers. For kundernes skyld og i sidste ende for jeres skyld.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)