Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

job som telefon sælger, arbejde hjemmefra?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej er der nogen her inde der kender et sted hvor der er gode chancer for at blive ansat som telefon sælger, skal lige siges at jeg ikke har den store erfaring på området. og må evt godt være noget hvor man skal arbejde hjemmefra. vh Daniel

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmefra skal du ikke regne med, men findes en del, men søg en gang eller to på google efter navnet. Så vil du se om der er nogle historier. Salescorp hvor jeg var, fik man ikke altid rigtig løn og de har været konkurs 2 gange før :)

Mvh Lasse

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også bare være freelance telefonsælger/sælger. Hvis du kan sælge ting for en virksomhed uden at skulle på landevejene kan du da sagtens gøre det fra dit eget hjem. Ser relativt ofte folk på amino der søger en freelance sælger/telefonsælger, og er det produkter der passer godt til fjernsalg så byd da ind på dem :) 

Du skal dog også være opmærksom på, at der findes ualmindeligt mange naive mennesker på amino der tror en provisions aftale er fantastisk at få fat i for en sælger. Jeg vil gerne spare dig for lidt tid, og sige at det er det i 99% af tilfældende IKKE. Jeg har sågar set folk der tilbød 15% provision i salg på rengørings-ydelser, hvor de mente provisionen burde bortfalde ved efterfølgende ordre fra kunden. Skype-Giggle 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet bor du?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Telemarketingsvirksomhederne søger altid folk

De har feks opslag på http://www.jobindex.dk/job/salg/telemarketing/

Arbejde hjemmefra kan du tænke på når du har rutine og erfaring.


Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bor i fredericia

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)