Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsleje kontrakt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg og min  partner har skrevet under på en erhversleje kontrakt.

vi har oplyst udlejer om vores firma navn og vores cvr nummer, han har kun skrevet firma navn og vores navne samt vores personnumre i kontrakten,

vi mener naturlighvis han har skrevet kontrakt med vores firma, som er et aps, ejet af os begge,

men hvad mener i, og hvad mener advokater og en evt dommer.

vi har naturlighvis lagt alle regninger ind under aps,et og fratrukket moms deraf.

ser frem til alle gode svar.

god jul

mvh

fisk fisk

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil mene i skal have fat i en Advokat med det samme. Jeg gjorde det selv ved min sidste lejekontrakt, og har ikke fortrudt det.

Jeg ved ikke hvad der juridisk binder, men det er modsigende at have firmanavn og så jeres CPR numre sammen. Det vigtigste her, er nok om der på underskriftssiden står at i kautionerer for kontrakten ? Men som sagt - en advokat, og det kan ikke gå for hurtigt. 5000,- for gennemgang af en lejekontrakt for top til tå, er småpenge ifht. hvad det kan spare i det lange løb. Konsekvensen af det i laver her, kan være at i begge hæfter personligt for lejemålet...

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tak for dit svar.
Nu har vi jo skrevet under. Så nu må vi jo se hvad der sker. Udlejer prøver på alle måder at tage r.... på os.
Mvh

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan man jo ikke rådgive på grundlag af det beskrevne, men hvis Parterne i aftalen er selskabet og jer to med navns nævnelse, så er I principielt medhæftende debitorer på aftalen med den konsekvens at I hæfter MED selskabet. Bed udlejer om at få det rettet nu, så I reagerer overfor denne fejl...

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kacob.
Jammen vores firma navn står jo i kontrskten. At han så har sat vores personnummre ind også understreger vel bare at det er os der ejer firmanavnet. Og det aps som også har vores firmanavn.
Han skriver jo også regninger ud til aps adressen som jo er erhversjendommen

Mvh

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hi jacob,, jeg skal lige ha den igen, mener du at det er vores aps der hæfter, eller os personligt, mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fisk

OM det bliver en god jul, afhænger af om I har sikret jer, at anpartsselskabet er anført som

lejer I LEJEKONTRAKTEN og ikke kun i et brev eller en mail til udlejer.

Har I underskrevet lejekontrakten alene med jeres navne, har I noget af et problem med at

overbevise - fx en dommer -  om at I troede at det var ApSet der underskrev lejekontrakten.

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jacob, tak for din tid her en lørdag formiddag..

vores firma navn står i kontrakten, og da vores personnumre jo ejer vores aps, så jeg ingen faldgruppe da vi skrev under.

mener du nu at det er vores aps der har kontrakt eller os personligt, det er vigtig for os, han prøver på alle måde at snyde os.

mvh

fisk 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)