Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny webshop - hvad vil i anbefale?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er en ung iværksætter på 15 år. Jeg har lige købt domænet dresstoimpress.dk, hvilket jeg har store planer med :)

Mit spørgsmål går på hvad i kan anbefale indenfor produktkøb. Som navnet jo nok lægger op til, er planen at sælge tøj... Det primære mærke, jeg har tænkt mig at sælge er et rigtigt lækkert mærke fra USA, der endnu ikke er særlig velkendt i DK, men er velkendt i bla. Sverige, Tyskland og England. Hvad ville i mene er den bedste løsning for mig, købe et stort parti hjem fra USA og betale de told/momspriser der kommer på eller se om det er muligt at få en dropshipping aftale med mærket i England eller Tyskland?

Mht. til de andre mærker, havde jeg tænkt på noget ala Ralph Lauren, Armani, Levis, Lyle&Scott, måske endda Abercrombie hvis muligt. Ville det bedste være at forsøge at få direkte kontakt til firmaet vedr. en dropshippingaftale eller ville det også her være en bedre løsning at købe et stort parti? Måske endda snakke med en allerede eksisterende forretnings som Kauffmann eller lignende. Og mht. Abercrombie tror I, overhovedet det er muligt at sælge det?

Hvis nogen er jer skulle tænke på hvilket budget jeg har, så har jeg mine konfirmationspenge, jeg er villig til at bruge lidt af (omkring 10.000) Hvis jeg får styr på sagerne, har mine forældre sagt, de også gerne vil støtte økonomisk.

På forhånd tusind tak!

Glædelig jul og lykkebringende nytår,

Emil Torbensen

Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har 10.000 dkk at gøre med er du jo tvunget ud i dropshipping da du jo reelt set ikke har penge til at købe et stort varelager ind. 

Når det kommer til mærket Abercrombie er det jo et mærke der er vældig populært i andre lande, men aldrig rigtig har slået til i Danmark. Er sikker på det nok skulle sælge til den rette pris, men om det bliver en kæmpe succes er jeg i tvivl om.

MVH Lasse 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)