Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grrr. Der bliver 8 ugers leveringstid på IVS.

Side 8 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
det kunne se ud som noget ret bevidst - at man vil ha mere snor i den nye 1 kr selskabsform end man har elektronisk og at man mener en manuel gennemgang giver den ekstra kontrol i forhold til et system, som måske ikke kontrollere ret meget automatisk ved ApS stiftelser når det kommer til stykket.,

 

Den tror jeg ikke på. Jeg tror det ene og alene drejer sig om penge, som også Erhvervsstyrelsen har meldt ud i medierne. Der er som grund angivet at et nyt registreringssystem vil være klart i efteråret, og at man derfor ikke vil ofre penge på en midlertidig løsning.

Problemet er efter min opfattelse at dette måtte være klart allerede i foråret 2013, hvor argumentet for ikrafttrædelse skulle rykkes var at Erhvervsstyrelsen skulle have tid til at tilpasse systemet. Der blev endda lagt vægt på at det kunne ske indenfor styrelsens nuværende budget.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens ha ret Henrik, man skulle bare tro det var rene småpenge når IVS og ApS vel i princip kunne bruge samme spejlede system, så det virker mystisk at det alene er penge i forhold til det som det må koste trods alt at sidde og manuelt behandle, men ja vist er det muligt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 8 ud af 8 (72 indlæg)