Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbindelser til træ møble producent/forhandler i letland - litaun -rusland eller ligne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg står og skal indrette en koncept restaurant medio 2014.  og her til søger jeg efter at kunne spare nogle penge ved evt. selv at kunne købe en container hjem eller noget i den retning gennem en fabrik eller grossist. grunden til at gå udlands er ene og alene at priserne er meget høje i DK og jeg leder efter at kunne slå noget af prisen. mængde snakker vi border og stole til 130+ personer stole skal være i den stil som på billedet og border skal være højborder.

Håber der er nogen af jer der sidder med nogle gode kontakter og konstruktive råd.

Ser frem til at høre fra jer

med venlig hilsen

thor andersen

.

Fra Rostock
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Die Möbel Wikinger GmbH Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Jeg er møbelhandler i Tyskland og kan da godt forstå at du vil spare penge.
Husk at man får hvad man betaler!
Hvis du køber en "Container" møbler i østeuropa, hvem kontrolerer kvaliteten? Hvem løser fragt og papier?
Hvad gør du hvis stolene falder fra hinanden efter 2-3 måneder?
Hvad hvis betrækket ikke har den rigtige farve...
Det hele starter endda meget tidligere, hvad hvis de ikke levere til tiden?
Jeg tror du har rigeligt at se til med at åbne din Resturant, find en dansk objekt indretter eller tag på en messe og brug tid på at sammenligne priser/kvalitet.

Det nytter ikke noget at bøfen smager men stolen knager!

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej claus

Tak for din besked. det er helt sikkert relevante ting du nævner som jeg alle har med i mine tanker.

det er dog lykkes nu og har ikke oplevet det som en større udfordring. har lavet en handel til 1/3 af prisen med en fabrikant fra Bosnien som bla. levere til flere store danske og tyske møbelhuse. de er meget åbne og sendte demo produkter her op med Fedx. da jeg skulle lukke aftale fløj jeg der ned og godkendte sammen med en dygtig dansk møbel tømmer. Jeg har drevet virksomhed i en del år nu og må erkende at vi kunne lære lidt herhjemme om service, forsikringer osv. af de udlanske leverandøre

sammenlagt har jeg sparet ca. 300.000,-kr og står nu med de flotteste egetræs møbler.

så til alle der læse denne tråd fremaf rettet kan jeg kun anbefalde oplevelsen. dog husk at lav forarbejdet og tag alle de rigtige forholdsregler der er også fælder imellem.

mvh thor andersen

Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jwg har netværk i lithuan som evt. kan være dig behjælpelig. Send gerne info på en pb så sender jeg videre til ham og hører ham ;)

Det må gerne være på engelsk så kan får informationerne direkte fra dig :)

Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjekkiet har kvalitet træmøbel og gode priser. Mine forældre som bor der nede kan hjælpe hvis det bliver aktuelt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)