SLET! |
Hej AP
Kunder er ofte besværlige. Hvis jeg var dig ville jeg være glad for at du bad om 50% up front. Du kommer altid til at bruge tid på at lave tildbud også tilbud kunden afviser. Det er nederen men sådan er det. Hvad er mere interessant lyder det på mig som om at det er en kunde der prøver at slippe for at betale. For mig ville dit valg være let. Enten er der 50% up front som aftalt ellers så gå a h til. (formuler det mere diplomatisk) Husk hvis der er problemer allerede nu så bare vent til du ikke skal levere mere og skal have de sidste 50%. Den slags mennesker er ikke din tid værd! Efter hånden som du prøver det her flere og flere gange så begynder man at spotte hvem der er værd at bruge tid på og hvem man bare skal bruge minimalt tid på.
Du har principielt krav på pengene såfremt du også vil lever ydelsen. Husk at uanset hvor genialt dit produkt er så bliver kunden ikke tilfreds hvis han ikke vil købe din ydelse og personligt ville jeg vægte mit omdømme højere end en enkelt opgave. Juridisk har du sandsynligvis ret men i praksis så vil mit bedste råd være at komme videre. Der kommer altid en kunde og en sporvogn til...