Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone leverandør søges. Nogle som kender eller kan skaffe rigtig mange iphones eller Samsung eller htc mobiler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg søger en som kender en som kan skaffe rigtig mange iphones eller Samsung eller htc telefoner. Nye i indpakning. Jeg vil gerne have en fast partner som hver gang kan skaffe masser af nye telefoner til en god pris. Om det er 50-100-500-1000 stk du kan skaffe så det kun godt. Jo flere du kan skaffe jo bedre.

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For det første er det kun Apple godkendte forhandlere der kan sælge deres produkter.

For det andet skal du nok skrue charmen op i dit indlæg, hvis du skal lokke en partner ud af buskadset. For ærligt lyder det som en ghetto handel og udstråler ikke det mindste seriøsitet. Så om igen. Tror ærligt ikke det kan lade sig gøre, at starte det op du har i tankerne. Men det er en subjektiv vurdering.

/Steffen

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Steffen. Kan ikke se hvorfor du skal indblande noget som hjerte ind i det her ? Hvor kommer hjerte fra ? Det kunne da også Vedbæk handel.. Så allerede der er dine tanker helt væk. Hvis du ikke er en seriøs forretningsmand så burde du ikke kommentere på det her. Da du tydeligvis ingen succes har haft i dit liv. Har ikke brug for dine råd. Da du ikke er inde omkring den branche så hold dig fra denne tråd. Da det ikke kun er godkendte Apple forhandler som må sælge iphones. Så ville det være det samme med alle de websider ( unge fyre) som sælger iphones covers. Mange af de ting er købt fra eBay. Ser der ingen af dem som godkendte Apple forhandler. Så hav styr på dine kilder først inden du kommer med en så dum kommentar. Jeg spørger om der er nogle som kan levere iphones til mig. Jeg søger en leverandør. Der er der intet ulovligt i at købe. Ligesom hvis jeg søger 1000 biller. Og hvad så ? Det er der intet ghetto agtigt i ? Idioti findes der meget af. Find en anden tråd at spille klog i din neewbie..

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ghetto*

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ahmad

Det Steffen prøver forklare dig, er at man skal være autoriseret Apple forhandler for at sælge iphone,ipod, tablet, pc'er mv. 

For at sælge covers, oplader og alt andet tilbehør og gadgets til Apple skal man ikke være autoriseret forhandler...Det er der forskellen ligger i Smile

Mht. andre mærker så kan du google: mobiltelefon distributør

Blot et par tip

Fra Danmark
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du nu læste Steffens opslag én gang til - måske lidt grundigt, ville du opdage han blot prøvede at være venlig.

Han forklarer dig at kun Apple godkendte forhandler må sælge DERES produkter. Ikke tilbehøret til deres produkter. Dernæst fortæller han dig at måden du skriver på er meget umoden og virker useriøst, hvor jeg kun kan give ham ret. Men finder dit svar til Steffen usmagelig i min mund. Du kom på Amino for at få hjælp, og det gjorde Steffen. Og så sviner du ham til, og kalder ham både det ene og det andet - og igen der kommer vi ind på modenhed og seriøsitet. Tror ikke en leverandør ville kunne lidt at blive kaldt "newbie" og "idiot".

Så næste gang du skal spørge om hjælp, så prøv at respektere de svar du får. Syntes virkelig utaknemlige folk som dig, IKKE er velkomne på Amino. 

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 75
Fra  Deal Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ring til mig 40536967, Ahmad hvis du stadig skal have mobiler.
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kontakt mig på 27305520
Har måske det du søger og på forhånd tak...
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)